ال‌جی وی 30 با پشتیبانی از هوش مصنوعی ماه آینده معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
یکی از مقامات ال‌جی، شایعات پیشین مبنی بر عرضه‌ی نسخه ارتقا یافته ال‌جی وی ۳۰ را در اواخر ماه فوریه تأیید کرده است.
تبلیغات

شرکت ال‌جی در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی پرچم‌دار جی ۶ رونمایی کرد؛ در سال ۲۰۱۶ نیز، گوشی جی ۵ در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه ارائه شد. همین موضوع باعث شده بود تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر معرفی عضو جدید سری «جی» در اواخر ماه فوریه وجود داشته باشد؛ هرچند، مدتی بعد اعلام شد که ال‏‌جی جی ۷ در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته نمی‏‌شود.

گفته می‌شد به دلیل عملکرد ضعیف بخش موبایل، مقامات ال‌جی تصمیم گرفته‌اند تا در سیاست‌های خود در بازار گوشی‌های هوشمند تجدیدنظر کنند؛ به همین جهت، ال‌جی تصمیمی برای عرضه سالیانه گوشی‌های هوشمند ندارد و گوشی‌های هوشمند خود را برای رقابت با سازندگان دیگر، معرفی نخواهد کرد. این شرکت به جای عرضه گوشی‌های جدید، بر افزایش طول عمر محصولات پیشین خود متمرکز خواهد شد؛ همین موضوع باعث شده بود تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رونمایی از مدل ارتقا یافته ال‌جی وی 30 در اواخر ماه فوریه وجود داشته باشد.

مدیرعامل واحد آفریقای جنوبی ال‌جی الکترونیکس، به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید گوشی LG V30 در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته خواهد شد. CY Kim در ادامه، مدعی شده است عرضه‌ی جانشین ال‌جی جی ۷ مدتی با تأخیر همراه خواهد بود.

ال جی وی 30 / LG V30

در رابطه با مدل جدید پرچم‌دار نیمه دوم ۲۰۱۷ ال‌جی، مدتی پیش اعلام شد که این گوشی با نام تجاری وی ۳۰ پلاس آلفا (V30 Plus Alpha) در دسترس قرار خواهد گرفت؛ انتظار می‌رود گوشی جدید ال‌جی به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده باشد و شرکت کُره‌ای، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ را برای پرچم‌دار ۲۰۱۸ خود از سری «جی» درنظر گرفته باشد. از سری وی ۳۰، دو مدل عرضه شده است؛ مدل استاندارد با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است و ال‌جی وی ۳۰ پلاس با مشخصات مشابه، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد.

نسخه «پلاس آلفا» ال‌جی وی ۳۰ از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند خواهد شد؛ البته به قابلیت‌های احتمالی که هوش مصنوعی ارائه می‌دهد، هنوز اشاره نشده است. این مدل در سایر مشخصات سخت‌افزاری با وی ۳۰ و وی ۳۰ پلاس، کاملاً مشابه خواهد بود. عرضه نسخه جدید پرچم‌داران ۲۰۱۷ ال‌جی، به این شرکت کمک خواهد کرد تا طول عمر گوشی‌های رده‌بالای خود را افزایش دهد؛ ضمن اینکه این موضوع باعث خواهد شد تا فروش پرچم‌داران ال‌جی افزایش پیدا کند.

با وجود اینکه مدیرعامل واحد آفریقای جنوبی ال‌جی الکترونیکس به تأخیر در عرضه پرچم‌دار جی ۷ اشاره کرده است، شرکت ال‌جی مدتی پیش مدعی شد که عرضه ال‌جی جی ۷ طبق برنامه پیش‌ می‌رود؛ هرچند، این شرکت برای عرضه پرچم‌دار جدیدش به بازار عجله‌ای ندارد و آن‌را در زمان مناسبی ارائه می‌دهد.

ال جی وی 30 / LG V30

لازم به‌ذکر است که نام تجاری جانشین ال‌جی جی ۶ هنوز نهایی نشده است؛ احتمال دارد این مدل با نام «جی ۷» عرضه شود یا شرکت ال‌جی، یک خانواده کاملاً جدید را ارائه دهد. همچنین ممکن است پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی به عنوان عضوی از سری «جی» ارائه در دسترس قرار بگیرد اما از یک سیستم عددگذاری دو رقمی برای نامیدن آن استفاده شود؛ مشابه با رویه‌ای که ال‌جی برای معرفی پرچم‌داران سری وی در پیش گرفته است. وب‌سایت ETNews مدتی پیش به این موضوع اشاره کرد که پرچم‌دار جدید ال‌جی، حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت؛ ضمن اینکه مانند وی ۳۰ به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود. برخلاف ال‌جی جی ۶، پرچم‌دار ۲۰۱۸ شرکت کُره‌ای با چهار دوربین عرضه می‌شود؛ ال‌جی از ترکیب دو دوربین در پنل پشتی و جلوی گوشی استفاده خواهد کرد.

البته ال‌جی، تنها سازنده‌ای نیست که رقیب گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را با تأخیر معرفی خواهد کرد؛ هواوی نیز با وجود توسعه‌ی پرچم‌داران پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس با دوربین سه‌گانه، تصمیمی برای رونمایی از آن‌ها در اواخر ماه فوریه ندارد. گفته می‌شود مراسم خبری هواوی در ۲۷ مارس (۷ فروردین) در پاریس، برگزار خواهد شد. با این‌حال، زمان مشخصی برای رونمایی از عضو جدید سری «جی» گوشی‌های ال‌جی اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات