نهایت سرعت مرسدس بنز AMG CLA45 در اتوبان‌های آلمانی

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در این مطلب ویدیویی از تست حداکثر سرعت خودروی مرسدس CLA45 AMG برایتان آماده کرده‌ایم که رانندگی با این خودروی کامپکت در سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

اگر جزو آن دسته از افرادی نیستید که علاقه‌ دارند در اتوبان‌ها پای خود را تا انتها روی پدال گاز فشار دهند، بهتر است به سراغ محصولات مرسدس بنز با آپشن‌های AMG نروید و نسخه‌های معمولی این خودروساز را خریداری کنید. مدل‌های AMG دارای قدرت بسیار بالایی هستند که البته مرسدس بنز معمولا حداکثر سرعت این خودروها را به‌صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود می‌کند. اما شاید جالب باشد که بدانید این خودرو توانایی دست‌یابی به سرعت‌های بالاتر را نیز دارد. به‌تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر شده است که حداکثر سرعت مرسدس CLA45 رادر اتوبان‌های آلمان نشان می‌دهد.

محلی که این ویدیو گرفته شده، یکی از اتوبان‌های کشور آلمان است که هیچ‌گونه محدودیت سرعتی در آن وجود ندارد. در ابتدا باید کمی در خصوص مرسدس CLA45 صحبت کنیم؛ خودرویی که مجهز به یک موتور چهار سیلندر دو لیتری مجهز به توربوشارژر است و می‌تواند ۳۷۵ اسب بخار قدرت تولید کند. این محصول مرسدس بنز که با کد 45 شناخته می‌شود، قدرتمندترین خودروی چهارسیلندر دنیا است که قابلیت تردد در خیابان دارد.

مرسدس AMG CLA45

البته در سالهای ۲۰۱۴ میتسوبیشی خودروی لنسر اوولوشن XFQ440 MR را در بازار انگلستان به فروش می‌رساند که توانایی تولید ۴۴۰ اسب بخار قدرت داشت؛ اما در حال حاضر این مدل از میتسوبیشی دیگر تولید نمی‌شود و به‌صورت صفر کیلومتر در بازار موجود نیست. البته مرسدس بنز وعده داده است که نسل آینده A45 را با قدرت ۴۰۰ اسب بخاری روانه بازار خواهد کرد. این خودرو یک رقیب نیز در بازار خواهد داشت که آئودی RS3 با موتور پنج سیلندر است و گفته می‌شود از قوای محرک هیبریدی برخوردار خواهد بود و قدرتی بیشتر از مرسدس بنز تولید خواهد کرد.

در حال حاضر مرسدس CLA ارزان‌ترین محصول مرسدس بنز است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. البته مدل A کلاس سدان نیز از انتهای سال جاری وارد بازار خواهد شد و احتمال می‌رود که قیمت پایین‌تری داشته باشد. این مسئله می‌تواند برای طرفداران مرسدس بنز جالب باشد که آیا مرسدس بنز مدل A کلاس سدان را با کد A45 روانه‌ی بازار خواهد کرد یا با کد A35 و موتور ۳۰۰ اسب بخاری. تا با آئودی  S3 سدان رقابت کند. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم که ویدیوی زیر را که حداکثر سرعت مرسدس CLA45 را نشان می‌دهد، تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات