سایپا ۳۶ کانتینر لوازم یدکی سیتروئن C3 را وارد کشور خواهد کرد

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
معاون بازاریابی و فروش سایپا سیتروئن از ترخیص ۳۶ کانتینر متعلق به قطعات یدکی سیتروئن C3 در روزهای آینده خبر داد.
تبلیغات

شرکت سایپا سیتروئن ۳۶ کانتینر از کل قطعات یدکی سیتروئن سی۳ را وارد ایران کرده است. این محموله داخل گمرک و در مرحله‌ی ترخیص قرار دارد. در روزهای گذشته، شرکت سایپا سیتروئن تعدادی از خودروهای سیتروئن C3 ثبت‌نامی خود را بعد از چند ماه تأخیر تحویل مشتریان داد. یکی از دلایل تحویل‌ندادن به‌موقع این خودرو، مشکلات مرتبط‌با تحریم و تأمین قطعات خودرو اعلام شد. بااین‌حال، خودرویی که برای ساخت آن با مشکل تأمین قطعات رو‌به‌رو شده بود، برای ارائه‌ی خدمات پس‌ازفروش در آینده دچار مشکل نخواهد شد؟

سایپا سیتروئن

حسین مؤمنی، معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن، درباره‌ی مطالب گفته‌شده و اینکه چه تدابیری برای ارائه‌ی خدمات پس‌ازفروش و تأمین قطعه به‌منظور سرویس‌دهی به خودروهای سیتروئن C3 اندیشه شده گفت:

موضوع تأمین قطعات و ارائه‌ی خدمات پس‌ازفروش ازجمله موضوعاتی است که شرکت درباره‌ی آن حساسیت زیادی دارد؛ لذا با پیش‌بینی این مورد، سفارش‌گذاری قطعات را انجام داده و به میزان لازم لوزم یدکی این خودرو وارد کشور شده است. شرکت سایپا سیتروئن اخیرا ۳۶ کانتینر از کل قطعات یدکی سیتروئن C3 را وارد ایران کرده که این محموله داخل گمرک است و در مرحله‌ی ترخیص قرار دارد.
سیتروئن C3

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن اعلام کرد این شرکت با همکاری دفتر منطقه‌ای سیتروئن در زمینه‌ی سفارش‌گذاری مجدد نیز اقدام می‌کند:

قطعات و لوازم یدکی خودرو جزو موارد تحریمی تلقی نمی‌شود؛ بنابراین برای ارائه‌ی خدمات پس‌ازفروش علاوه‌بر قطعات واردشده، با همکاری دفتر منطقه‌ای سیتروئن سفارش‌گذاری جدید نیز گذاشته‌ایم. ازاین‌رو، مالکان سیتروئن C3 مشکلی برای ارائه‌ی خدمات پس‌ازفروش ندارند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات