هواوی پی اسمارت 2019 معرفی شد؛ نمایشگر ۶.۲ اینچی و قیمت ۲۵۰ یورو

جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که پیش‌فروش پی اسمارت ۲۰۱۹ از چند روز پیش به‌صورت غیررسمی آغاز شده بود، هواوی امروز به‌طور رسمی از این دستگاه میان‌رده رونمایی کرد.
تبلیغات

تنها چند روز پس از معرفی آنر ویو ۲۰، هواوی از محصول دیگری با نام هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این گوشی که یک میان‌رده به حساب می‌آید، قرار است به‌زودی در اروپا و انگلیس عرضه شود.هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ که پیش‌فروش آن به‌صورت غیررسمی از هفته‌ی گذشته آغاز شده بود، امروز به‌طور رسمی توسط شرکت چینی رونمایی شد تا نسخه‌ی بهبودیافته‌ای برای پی اسمارتی باشد که بهمن ماه سال گذشته معرفی شده بود.

جدیدترین گوشی هواوی که بی‌شباهت به آنر ۱۰ لایت هم نیست، از یک نمایشگر ۶.۲۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ برخوردار است که در بالای آن بریدگی از نوع قطره‌ای شکل را به منظور کارگذاری دوربین سلفی شاهد هستیم. رزولوشن این نمایشگر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و حالت Eye Comfort یا راحتی چشم برای آن در نظر گرفته شده است تا کاربر با استفاده از این حالت در هنگام مطالعه نور آبی صفحه را کاهش دهد و در نتیجه چشمان او خستگی کمتری را تجربه کنند.

پردارنده‌ای که هواوی در پی اسمارت ۲۰۱۹ به کار برده تراشه‌ی ۱۲ نانومتری کرین ۷۱۰ است. سرعت پردازش این پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به ۲.۲ گیگاهرتز می‌رسد که درکنار ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌تواند عملکرد قابل‌قبولی را برای این میان‌رده‌ی زیبا رقم بزند.

در بخش دوربین، ترکیب دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی انتخاب شده است. همچنین یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای پی اسمارت جدید در نظر گرفته شده است که طبق ادعای سازنده می‌تواند تا ۱۰ ساعت گشت‌و‌گذار در اینترنت با شبکه‌ی 4G را جوابگو باشد. اندروید ۹.۰ پای با رابط کاربری EMUI ۹.0 نیز از دیگر مشخصات جدیدترین میان‌رده‌ی هواوی است.

هواوی P اسمارت ۲۰۱۹
هواوی P اسمارت ۲۰۱۹
هواوی P اسمارت ۲۰۱۹
هواوی P اسمارت ۲۰۱۹
هواوی P اسمارت 2019
هواوی P اسمارت 2019
هواوی P اسمارت 2019
هواوی P اسمارت 2019

هواوی، پی اسمارت ۲۰۱۹ را از در چند کشور اروپایی از دوازدهم دی ماه با قیمت ۲۵۰ یورو (۲۸۶ دلار) عرضه می‌کند؛ درحالی‌که کاربران اپراتورهای EE و CarphoneWarehouse و O2 در انگلستان می‌توانند آن را از ۲۱ دی با قیمت ۱۴۹ پوند انگلیس (۱۸۹ دلار آمریکا) تهیه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات