سه مدل گوشی هوشمند جدید سری گلکسی M سامسونگ ماه آینده معرفی می‌شود

چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین خبرها انتظار می‌رود سامسونگ سه مدل از گوشی‌های هوشمند اقتصادی سری گلکسی M خود را ماه‌ آینده در هند رونمایی کند.
تبلیغات

پیش‌تر گفته شده بود سری گلکسی M سامسونگ به‌زودی رونمایی می‌شود. براساس آخرین خبرها، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سامسونگ سری Galaxy M ماه آینده معرفی شوند.

باتوجه‌به گزارش‌ها و بنچمارک‌های منتشرشده، اطلاعاتی درباره‌ی تنوع رنگ و تنوع ظرفیت حافظه‌ی داخلی و مشخصات گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M سامسونگ دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. به‌لطف آخرین خبرها، اینک از زمان رونمایی این گوشی‌های هوشمند نیز اطلاع پیدا کرده‌ایم.

براساس گزارش آژانس خبری IANS، سامسونگ درنظر دارد ماه‌ آینده، گوشی‌های سری گلکسی M را در هند رونمایی کند که شامل سه گوشی هوشمند جدید می‌شود. این گزارش که براساس اطلاعات یکی از منابع آگاه از صنعت موبایل منتشر شده، ادعا می‌کند مدل‌های جدید از برخی مشخصات برخوردار خواهند بود که برای اولین‌بار معرفی می‌شوند و از این حیث، وجه تمایزی درمقایسه‌با سایر گوشی‌های هوشمند در بازار شلوغ هند خواهند داشت. البته در گزارش منتشرشده، توضیحی درباره‌ی مشخصات گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M ارائه نمی‌دهد؛ ولی به‌نظر می‌رسد سامسونگ در عرضه‌ی گوشی‌های سری جدید خود همان استراتژی گوشی‌های میان‌رده را دنبال خواهد کرد که در ماه‌های اخیر درپیش گرفته است.

درحالی‌که در گزارش منتشرشده به‌صورت مشخص به نام مدل‌ها اشاره‌ای نمی‌کند؛ ولی انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند همان گوشی‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 و گلکسی M30 باشد که در خبرهای فاش‌شده اخیر به نام آن‌ها اشاره شده است. البته براساس آخرین گزارش غیررسمی منتشرشده در ساعات قبل، به‌نظر می‌رسد مدل‌هایی که احتمالا به‌زودی معرفی شوند، با نام گلکسی M1 و گلکسی M2 و گلکسی M3 به بازار عرضه شوند. البته در برخی صحبت‌های آنلاین نامی از گوشی گلکسی M50 نیز برده شده است؛ اما مطمئن نیستیم این گوشی هوشمند یکی از سه دستگاهی باشد که قرار است ماه آینده معرفی شود. 

پیش‌تر گلکسی ام ۱۰ با اکسینوس ۷۸۷۰ و ۳ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رؤیت شد. گلکسی M30 نیز با اکسینوس ۷۸۸۵ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۸.۱ (Oreo) در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد. هرچند مشخصات گوشی رسمی ممکن است تاحدی با مشخصات نمونه‌ی اولیه‌ی استفاده‌شده در بنچمارک متفاوت باشد، باتوجه‌به همین اطلاعات هم می‌توانیم متوجه شویم سری Galaxy M گوشی‌های هوشمند اقتصادی خواهند بود. پیش‌تر نیز در خبرهای دیگری به این موضوع اشاره شده بود. به‌نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته باتوجه‌به بازار هند، گوشی هوشمند اقتصادی را به‌عنوان سری جدید خود در بازار هند معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات