برگزاری رویداد دریبل میت‌ آپ، اولین دورهمی طراحان دیجیتال تهران

چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران روز جمعه، ۷ دی، برگزار می‌شود. رویداد دریبل تهران با حمایت دریبل، جامعه آنلاین طراحان دیجیتال دنیا برگزار می‌شود.
تبلیغات

رویداد دریبل میت‌آپ تهران به‌عنوان رویدادی با محوریت گرافیک، رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری، تصویرسازی، طراحی و لوگو و طراحی مفهومی است. طی این رویداد طراحان دیجیتال، طراحان رابط‌کاربری و تجربه کاربری و صاحبان کسب‌وکار گرد هم می‌آیند تا تجارب خود را به اشتراک بگذارند. دریبل جامعه‌ی آنلاین به اشتراک‌گذاری و نمایش آثار طراحان دیجیتال است. طراحان در این پلتفرم آثار خود در حوزه‌ی گرافیک را با دیگر افراد فعال در این اجتماع آنلاین به اشتراک می‌گذارند. 

حضور در رویداد دریبل تهران

رویداد دریبل تهران رایگان است اما برای حضور در رویداد دریبل تهران، باید از امروز ثبت‌نام کنید. اگر به طراحی دیجیتال و حضور در این دورهمی علاقه‌ دارید، کافی است ازطریق لینک ثبت‌نام در رویداد دریبل تهران صندلی خود را رزرو کنید. اگر فرصت ثبت‌نام را از دست دادید، کافی است سری به وب‌سایت رویداد دریبل تهران زده و پخش زنده این مراسم را به رایگان از طریق سرویس آپارات تماشا کنید.

این رویداد با حمایت معنوی دریبل (Dribble)، شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در حوزه طراحی نظیر مارول (Marvel)، سیمپلی (sympli)، آواکد (Avacode)، اسکچ (Sketch)، فریمر (Framer)، پرینسیپل (Principle)، زپلین (Zeplin) و ابسترکت (Abstract) و استودیوهای طراحی نظیر کیوبرتو (Cuberto)، کاب‌استودیو (CubStudio) و اوئنو (Ueno) برگزار می‌شود. درکنار حامیان جهانی این رویداد، حامیان ایرانی چون کارخانه نوآوری های‌وی و فلربو قرار دارند که تلاش می‌کنند بهترین تجربه را برای علاقه‌مندان به طراحی دیجیتال رقم بزنند.

این رویداد از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۰۰ روز جمعه،پنجم دی‌ماه در محل کارخانه نوآوری های‌وی به نشانی: نوبنیاد، انتهای شمالی اتوبان صیاد، خیابان صنایع، خیابان گلزار جنوبی، خیابان لادن شرقی، دوازده متری ولیعصر، انتهای بن‌بست قائم برگزار می‌شود. 

پنل‌ گفت‌وگو و سخنرانی‌ها

در رویداد دریبل تهران قرار است به جنبه‌های مختلف طراحی از منظر طراحان و صاحبان کسب‌وکار و مدیران محصول پرداخته شود.

محصول موفق حاصل تعامل  متقابل و قوی واحدهای مختلف کسب‌وکار است. در این پنل نحوه ارتباط سه واحد اصلی یعنی طراحی، توسعه محصول و فنی بررسی می‌شود. در این پنل، حمید پورجم، سرپرست تیم فنی کافه‌ بازار به‌عنوان نماینده بخش فنی، کاوه یزدی‌فرد، مدیر دفتر نوآوری شهری، به‌عنوان نماینده توسعه کسب‌وکار، رسام رستمی، مدیر سابق طراحی محصول اسنپ و آرین مقبلی، مدیر طراحی محصول تپ‌سی به‌عنوان نمایندگان طراحان دیجیتال در این پنل درباره دغدغه‌ی طراحان در ارتباط و تعامل با سایر بخش‌های کسب‌وکار صحبت می‌کنند و تجربه‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند.

در ادامه مراسم، سخنرانی‌هایی درباره‌ی فضای دیجیتال و طراحی انجام خواهد شد. رضا بختیاری‌فرد، تایپوگرافر درباره کار گروهی، چالش‌ها و راه‌حل‌های آن صحبت می‌کند. الهه بلوچی، تصویرساز، تجربه‌اش از تصویرسازی برای موشن گرافیک را به اشتراک می‌گذارد. آرمان علی‌پور، موشن دیزاینر درباره صفر تا صد ساخت یک کلیپ موسیقی صبحت می‌کند و هومن هاتفی، طراحی محصول، درباره  استخدام و رشد سخنرانی خواهد داشت. 

دریبل بهانه‌ای برای برگزاری رویدادی است که دیزاینر‌های دیجیتال را گرد هم بیاورد تا بتوان فضای مناسبی برای برقراری ارتباط متقابل و اشتراک تجربه‌ها بسازیم. در این رویداد قرار است یک روز شاد را در کنار هم رقم بزنیم. رویداد دریبل به‌دنبال رفع شکاف ارتباطی و علمی بین طراحان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات