مجتمع چاپ ایران کهن؛ مدیریت زمان با سفارش آنلاین چاپ

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
چاپ و استفاده از فنون چاپی پیشینه‌ی دور و درازی در زندگی بشر دارد.
تبلیغات

اگرچه نخستین کسی که توانست چاپ را به‌عنوان یک صنعت در جهان به وجود آورد، شخصی به نام گوتنبرگ بود، اما استفاده از تکنیک چاپ از دوران باستان در بین پیشینان متداول بوده است؛ برای نمونه چاپ اطلاعات و نوشته‌ها روی لوح‌های سنگی و دیواره‌ی غارها و کوه‌ها نمونه‌ای از کاربرد این تکنیک است که به خوبی ما را متوجه اهمیت آن می‌کند.

امروزه نیز با تغییر و تحولات چشم‌گیری که در زمینه‌ی تکنولوژی به وجود آمده، فن چاپ به‌عنوان یک صنعت به حیات خود ادامه داده و جای خود را بیشتر از گذشته در زندگی انسان باز کرده است.

حال جای طرح این سؤال وجود دارد که در دنیای امروز که همه‌ی کارها به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند و از راه دور به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند؛ آیا برای انجام خدمات و ثبت سفارش‌های چاپی، سامانه‌ای به‌عنوان سامانه سفارش آنلاین چاپ وجود دارد؟

در این مطلب قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم.

ثبت سفارش‌های چاپی به‌صورت آنلاین چه ضرورتی دارد؟

گسترش استفاده از اینترنت و افزایش ضریب نفوذ آن در جوامع سبب شده تا بسیاری از کارهایی که در گذشته در دنیای واقعی انجام می‌گرفتند، امروزه ازطریق اینترنت انجام شوند.

کسب‌وکارهای سنتی جای خود را به کسب‌وکارهای مدرن داده‌اند و افراد، بخش قابل‌توجهی از نیازهایشان را به‌صورت آنلاین برطرف می‌کنند؛ در نتیجه کار انسان‌ها تا حد زیادی راحت‌تر شده است.

امر چاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگر بتوان امکانی به وجود آورد که به‌جای مراجعات مکرر به مراکز چاپ دیجیتال، سفارش‌های چاپی به‌صورت آنلاین برای آن‌ها ارسال شوند، تا حد زیادی از صرف هزینه، زمان و انرژی جلوگیری شده است.

این مسئله به ‌ویژه در شهرهای بزرگ که دارای مشکلاتی مانند ترافیک و آلودگی هوا هستند، ضرورت بیشتری پیدا می‌کند؛ به ‌علاوه اگر یک سامانه سفارش آنلاین چاپ وجود داشته باشد، افراد از سراسر کشور می‌توانند سریعاً سفارش‌های خود را ارسال نمایند و در صورتی که فایل نیاز به اصلاحاتی داشته باشد، این کار را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

چاپ کهن

آیا هم‌اکنون امکان ثبت سفارش آنلاین چاپ وجود دارد؟

با وجود اینکه روند ارائه‌ی خدمات مختلف به‌صورت آنلاین پیشرفت چشم‌گیری کرده است، اما هنوز در زمینه‌ی چاپ دیجیتال این روند سرعت کمتری داشته و متأسفانه هنوز بسیاری از مجتمع‌های چاپی خدمات خود را به‌صورت سنتی ارائه می‌دهند. به‌‌گونه‌ای که می‌توان گفت این مسئله برای بسیاری از اشخاص، شرکت‌ها و مؤسساتی که سفارش‌های چاپی مختلف دارند، به یک معضل تبدیل شده است.

با درنظرگرفتن این موضوع و اهمیت آن برای کسب‌وکارها و افراد مختلف، تصمیم گرفتیم که شما را با یکی از مجتمع‌های نوین چاپ دیجیتال در ایران به نام «مجتمع چاپ ایران کهن» آشنا کنیم.

مجتمع چاپ دیجیتال ایران کهن چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

حوزه‌های فعالیت مجتمع چاپ ایران کهن به‌طور کلی معطوف به چاپ دیجیتال، چاپ افست، سازه‌های نمایشگاهی و بازرگانی است که با به‌کارگیری دستگاه‌های پیشرفته‌ی چاپ مطابق با فناوری روز دنیا انجام می‌گیرد.

انجام اموری مانند چاپ افست، طراحی و چاپ سازه‌های نمایشگاهی، طراحی و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی در قالب‌های مختلف (سررسید، ماگ، خودکار، جاکلیدی، بج سینه و...)، انجام امور مربوط‌به صحافی و طلاکوبی، چاپ انواع بنر در سایزهای بزرگ، کوچک و عریض، حک لیزری و سفارشات CNC از جمله خدماتی هستند که در این مجتمع انجام می‌شوند.

چاپ کهن

چرا باید سفارشات چاپی خود را به مجتمع چاپ ایران کهن بسپارید؟

مجتمع چاپ ایران کهن را می‌توان کامل‌ترین واحد و مجهزترین مجتمع چاپ در کشور دانست که خدمات متنوعی را با کیفیت بالا در زمینه‌ی چاپ دیجیتال ارائه می‌دهد.

این مجتمع دارای بیش از دو دهه سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی چاپ دیجیتال است که از پیشرفته‌ترین متود روز دنیا در ارائه‌ی خدمات خود بهره گرفته است.

دارا بودن انواع دستگاه‌های مجهز چاپ دیجیتال، چاپ افست، سی ان سی، صحافی، حکاکی و طلاکوبی درکنار به‌کارگیری طراحان برجسته سبب شده تا بسیاری از مراکز معتبر چاپ در کشور با این مجتمع قرارداد بسته و سفارش‌های دریافتی از مشتریان را به آن ارجاع دهند.

همچنین دریافت سفارش‌های مستقیم مؤسسات، شرکت‌ها، سازمان‌ها و شهروندان سبب شده تا با نبود واسطه، امور چاپی با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی بسیار بالا انجام شوند.

چگونه می‌توان در سامانه آنلاین مجتمع چاپ ایران کهن ثبت سفارش کرد؟

برای ثبت سفارش در سامانه سفارش آنلاین چاپ کافی است به سایت مجتمع چاپ ایران کهن مراجعه کرده و در قسمت انتخاب محصول، جزییات و مشخصات سفارش خود را وارد کنید. سپس فایل را آپلود نموده و پس از بررسی نهایی سفارش، شیوه ارسال را انتخاب کنید. درنهایت سفارش شما پس از ثبت و انجام در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برایتان ارسال خواهد شد.

محاسبه‌ی قیمت به‌صورت آنلاین، تحویل سریع سفارش، قیمت مناسب، گارانتی چاپ، پذیرش ۲۴ ساعته و امکان مشاوره آنلاین از جمله مزایای ثبت سفارش در سایت چاپ ایران کهن هستند که در مجموع این مجتمع را به یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مجتمع‌های چاپ دیجیتال در کشور تبدیل کرده‌اند.

تلفن: 54889000 

ارتباط با مشتریان: 09120747251

ایمیل: info@irankohan.ir 

سایت: https://www.irankohan.ir

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات