برادران محمدی فروش کالای تقلبی را خط قرمز دیجی کالا می‌نامند

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
برادران محمدی از قطع همکاری دیجی‌کالا با ۳۱۲ فروشنده به‌دلیل گران‌فروشی و عرضه‌ی کالاهای تقلبی خبر دادند.
تبلیغات

برادران محمدی، بنیان‌گذاران دیجی‌کالا طی گپ‌وگفتی که در رویداد یلدای کارآفرینی مجله‌ی شنبه صورت گرفت، درباره‌ی تمهیدات شرکت متبوع خود برای مقابله با فروش کالای تقلبی و گران‌فروشی به‌اشتراک گذاشتند. آن‌ها با اشاره به اینکه عرضه‌ی کالای فیک، «خط قرمز دیجی‌کالا است» خاطرنشان کردند:

ما به‌شدت با عرضه‌ی کالای فیک مقابله کردیم و اقدامات بسیاری را انجام دادیم تا کالای غیراصل در دیجی‌کالا عرضه نشود؛ اما تعداد محدودی از فروشندگان در پلتفرم دیجی‌کالا چنین کالایی را به‌فروش رساندند. ما با ۳۱۲ نفر فروشنده بر سر فروش کالای تقلبی و گران‌فروشی قطع همکاری کردیم.

بنیان‌گذاران دیجی‌‌کالا از تشکیل کمیته‌ای خبر می‌دهند که هدف آن پایش مشکلات موجود در مارکت‌پلیس با هدف کنترل اصالت کالا و حذف کالاهای غیراصل از فروشگاه دیجی‌کالا بود. به گفته‌ی برادران محمدی هم‌اکنون هرکدام از فروشندگان مارکت‌پلیس دیجی‌کالا امتیاز دارند و براساس رفتار فروش خود امتیاز می‌گیرند. اگر فروشنده‌‌ای کالای غیراصل به مشتری عرضه کند، ۱۰ برابر میزان فروش خود جریمه خواهد شد.

برادران محمدی می‌گویند ۰.۰۴ درصد از کالاهای فروخته‌شده در دیجی‌کالا، تقلبی بوده‌اند و آن دسته از مشتریانی که چنین کالایی را دریافت کرده‌اند، کالای خریداری‌شده‌ی آن‌ها مرجوع شده و کارت هدیه‌ای به‌عنوان جبران و عذرخواهی برای آن‌ها ارسال می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات