Tapatalk به کاربران خود ارز دیجیتال Kin جایزه می‌دهد

شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سرویس محبوب Tapatalk که در زمینه‌ی مدیریت فعالیت در فروم‌های آنلاین فعالیت می‌کند، به کاربران خود ارز رمزنگاری‌شده‌ی Kin اهدا خواهد کرد.
تبلیغات

اپلیکیشن موبایل Tapatalk حدود ۳۰۰ میلیون عضو دارد و کاربران، برای مدیریت عضویت خود در فروم‌های آنلاین مختلف از آن استفاده می‌کنند. این سرویس در قراردادی با بنیان‌گذاران ارز دیجیتال Kin، از این به‌بعد به‌خاطر تولید محتوای باکیفیت، به کاربران خود ارز دیجیتال پرداخت خواهد کرد.

پلتفرم Tapatalk در‌حال‌حاضر میزبان ۲۰۰ هزار انجمن آنلاین در ۱۸۶ کشور جهان است. این سرویس با اهدای جایزه‌ی ارز دیجیتال قصد دارد کاربران را به تولید محتوای باکیفیت تشویق کند. وینتر وانگ، مدیرعامل این سرویس درباره‌ی توافق جدید گفت:

همکاری تاپاتالک با کین، نشان‌دهنده‌‌ی مرحله‌ی جدیدی از توسعه و گسترش سرویس‌های ما در جهت جذب کاربران جدید و افزایش جذابیت برای جامعه‌ی علاقه‌مند به فروم‌ها است. پیاده‌سازی این فرایند به‌سود کاربران فعلی نیز خواهد بود. به‌علاوه، کاربران جدید نیز به انجمن‌ها و بحث‌های سازنده‌ی این اکوسیستم جذب می‌شوند.

این سرویس علاوه‌بر جایزه دادن با ارز دیجیتال، امکان پرداخت سکه‌ی Kin به یکدیگر را نیز به کاربران می‌دهد. این رویکرد، شبیه به اپلیکیشن‌های سوم‌شخصی خواهد بود که هم‌اکنون برای پرداخت یا قدردانی درکنار توییتر یا ردیت استفاده می‌شوند.

دنی فیشل، مدیر ارز دیجیتال Kin درباره‌ی این همکاری می‌گوید:

کاربران اینترنت، به‌صورت منظم از انجمن‌های آنلاین بازدید می‌کنند اما راهی برای قدردانی واقعی از یکدیگر، به‌خاطر شرکت در بحث‌ها ندارند. به‌عقیده‌ی ما،‌ تاپاتالک و پیاده‌سازی اهدای ارز دیجیتال کین در آن، بهترین رویکرد برای نشان دادن ظرفیت‌های این ارز در زمینه‌ی پرداخت‌های بین کاربران خواهد بود.
 Open forum meetings

تیم Kin چند ماه پیش خبر از همکاری با پلتفرم IMVU نیز داد اما هنوز این قرارداد،‌ اجرایی نشده است. در آن توافق نیز عنوان شد که کاربران خواهند توانست در پلتفرم IMVU، سکه‌ی Kin کسب کنند.

ار دیجیتال Kin توسط گروه اپلیکیشن پیام‌رسان Kik معرفی شد. این ارز، با عرضه‌ی اولیه‌ی سکه (ICO) به ارزش ۹۷ میلیون دلار شروع به کار کرد. از زمان عرضه‌ی اولیه‌ی سکه در سال گذشته، پیشرفت‌ها و بهبودهای متعددی در سیستم این ارز دیجیتال پیاده‌سازی شد. در آخرین توسعه‌ی این ارز، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که Kin روی بلاک‌چین مستقلی کار خواهد کرد که از کد استلار استخراج شده است.

درحال‌حاضر، Kin به‌صورت یک توکن ERC-20 وجود دارد که از شبکه‌ی مشهور اتریوم برای فرایندها استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات