مسابقه گنج سامسونگ به پایان رسید

شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از گذشت ۲۰ روز از زمان شروع مسابقه گنج سامسونگ، این بازی به پایان رسید و قرعه‌کشی در روز سه‌شنبه انجام خواهد شد.
تبلیغات

مسابقه‌ی گنج سامسونگ و زومیت به پایان خود رسیده است. شما در این مسابقه پس از گذراندن مراحل مختلف و سپس پیدا کردن محل واقعی گنج می‌توانستید شانس خود را برای برنده شدن پرچم‌دار سامسونگ محک بزنید. با کسب امتیاز بیشتر، شانس شما در زمان قرعه‌کشی افزایش پیدا می‌کرد. تا پایان ساعت ۱۴ امروز، در حدود ۹۶ هزار نفر در مسابقه شرکت کرده‌ بودند که از بین آن‌ها ۱۰٫۲۱۴ نفر موفق به حضور در قرعه‌کشی شده‌اند.

نفر اول در این مسابقه بدون قرعه‌کشی و نفرات دوم و سوم به‌قیدقرعه پرچمدار سامسونگ اهدا خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی با حضور مدیر روابط عمومی سامسونگ در روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد. تمام فرایند قرعه‌کشی و تماس با برندگان محترم به‌صورت زنده در سایت و کانال آپارات زومیت قابل‌تماشا  است.

تا روز قبل از قرعه‌کشی شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط بازی از ثبت‌نام خود در لیست افراد مطمئن شوید. اگر شما به قرعه‌کشی راه پیداکرده باشید، نام شما به‌صورت ثابت در پایین قسمت نفرات برتر به نمایش درآمده است. در صورت وجود هرگونه مشکل یا نکته‌ی مبهم، موضوع را از طریق ارسال ایمیل به آدرس report@zoomit.ir یا گزینه‌ی گزارش موجود در منو بازی، با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات