هدفون بی‌سیم Mi AirDots Youth Edition شیائومی با قیمت ۳۰ دلار معرفی شد

چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی  از هدفون بی‌سیم  و سبک‌وزن خود با نام Mi AirDots Youth Edition با قیمت ۳۰ دلار و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰، با مصرف بهینه رونمایی کرد.
تبلیغات

شیائومی هدفون واقعا بی‌سیم خود را به بازار معرفی کرد. Mi AirDots Youth Edition هدفون بی‌سیم شیائومی است که علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۱ نوامبر برابر با ۲۰ آبان‌ماه، آن‌ را با قیمت ۲۹ دلار خریداری کنند.

این هدفون بی ‌سیم شیائومی بسیار سبک طراحی شده است و هر گوشی آن تنها ۴.۲ گرم وزن و ابعادی برابر با ۷.۲ میلی‌متر دارد. سطح بیرونی هدفون حساس به لمس است و کاربران می‌توانند ازطریق این سطح، موزیک پلیر خود را کنترل کنند، تماس‌ها را پاسخ دهند و دستیار دیجیتالی را فراخوانی کنند.

هدفون شیائومی
هدفون شیائومی
هدفون شیائومی
هدفون شیائومی

هدفون از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند که مصرف بهینه‌‌ای دارد. اگر از هر دو گوشی هدفون برای پخش فایل صوتی استریو استفاده شود، به‌مدت ۴ ساعت می‌تواند سرویس بدهد و شارژ داشته باشد. اگر تنها از یک گوشی هدفون استفاده شود، امکان سرویس‌دهی تا ۵ ساعت را خواهد داشت. قاب محافظ هدفون نیز قابلیت تأمین ۱۲ ساعت عمر باتری مورد نیاز هدفون را خواهد داشت. درحال‌حاضر Mi AirDots شیائومی تنها در بازار چین دردسترس قرار دارد. انتظار می‌رود شیائومی در تاریخ ۸ نوامبر برابر با ۱۷ آبان‌ماه رویدادی در لندن برگزار کند.

هدفون شیائومی

پیش‌تر نیز گفته شده بود که رویداد شیائومی در تاریخ ۱۷ آبان‌ماه در لندن برگزار می‌شود. ممکن است در این رویداد علاوه‌بر می ۸ پرو، محصولات دیگری نیز معرفی شود. باید منتظر باشیم ببینیم آیا Xiaomi هدفون جدید خود را در این رویداد برای بازار انگلیس نیز معرفی خواهد کرد یا خیر. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات