مدیر سابق Tox Box به‌عنوان مدیرعامل Evernote انتخاب شد

یک‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
یان اسمال، توسط هیئت‌ مدیره Evernote  جایگزین کریس اونیل که از سال ۲۰۱۵ مدیر عامل Evernote بود، شده است.
تبلیغات

یان اسمال، مدیر سابق Tox Box جایگزین کریس اونیل به‌عنوان مدیر عامل Evernote شد. یان اسمال در یک پست وبلاگ بیان کرد: «این تغییر امروز صبح توسط هیئت مدیره Evernote اعلام شده است. همه‌ی ما از انرژی و فداکاری‌های کریس در سه سال گذشته و همچنین برای پایداری مالی اورنوت از او قدردانی کردیم، اکنون ما می‌توانیم در ‌کنار یکدیگر به ساختن آینده ادامه دهیم». اسمال اضافه کرد:

زمانی‌که استفان پاچیکوف، اورنوت را تأسیس کرد، دید که چگونه فناوری می‌تواند حافظه را تقویت کند و چگونه یک برنامه می‌تواند ارتباط ما با اطلاعات را در خانه و محل کار تغییر دهد. اورنوت نسبت به رویا‌های استفان بیشتر از حد انتظار پیشرفت کرده است، اما استفان و من هر‌ دو فکر ‌می‌کنیم که هنوز موارد بیشتری برای کشف و ارائه وجود دارد.

اونیل، از سال ۲۰۱۵ مدیر عامل اورنوت بوده است، زمانی که جانشین یکی از بنیان‌گذاران به نام فیل‌ لیبن شد. یان اسمال، قبل از اینکه مدیر‌عامل شرکت ToxBox باشد، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ پلتفرم تماس تصویری OpenTok را اداره می‌کرد و از سال ۲۰۱۴ تا ژوئیه امسال یکی از مدیران آن بود و مدت کوتاهی نیز مدیر‌عامل بود، تا اینکه ToxBox توسط Telefonica Digital خریداری شد.

عزیمت اونیل به‌عنوان مدیر‌عامل، آخرین تغییر قابل‌توجه مدیریتی Evernote است که طی چند ماه گذشته چند مدیر اصلی از آن جدا شده‌اند. در اوایل سپتامبر گزارش شد که این شرکت چندین مدیر ارشد خود از جمله آنیربان کندو مدیر ارشد بخش تکنولوژی، وینسنت تولان مدیر ارشد بخش مالی، اریک وروبل سرپرست شرکت و میشل واگنر سرپرست HR را به‌دلیل کاهش قابل‌توجه منابع مالی در یک ارزیابی یونیکورن در سال ۲۰۱۲ از دست داد. بر‌اساس منابع TechCrunch، این شرکت در ۶ سال گذشته تلاش کرده تا آمار کاربران پرداختی و کاربران فعال و همچنین مشتریان فعال خود را افزایش دهد.

چند هفته بعد Evernote اعلام کرد که باید ۵۴ نفر یا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. اونیل در یک پست وبلاگ در مورد استراتژی رشد آینده شرکت نوشت؛ «با ساده‌سازی توابع خاص مانند فروش، می‌توان بر‌ توسعه و مهندسی محصول تمرکز کرد».

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات