آموزش بازگردانی فایل‌های از دست رفته با EaseUS Data Recovery

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مقاله درباره آموزش بازگردانی و ریکاوری اطلاعات و فایل‌های حذف شده از ویندوز و هارد کامپیوتر با استفاده از برنامه رایگان EaseUs Data Recovery ریکاوری هارد درایور ویندوز است:
تبلیغات

ریکاوری فایل‌های پاک‌شده از روی هارد درایو معمولا حوزه موفقی برای برنامه‌نویسان نیست. برنامه‌های زیادی در این حوزه تولید می‌شود که معمولا عملکردی که از آن‌ها انتظار می‌رود را ندارند. بیشتر وقت‌ها، به امید بازگردانی یک عکس ارزشمند یا یک ویدئو خیلی مهم دل به برنامه‌های ریکاوری می‌بندیم و نتیجه کار در اکثر موارد راضی‌کننده نیست، اما به نظر می‌رسد EaseUS Data Recovery این معضل را حل کرده باشد.

با استفاده از EaseUS Data Recovery حتی فایل‌هایی که فکرش را نمی‌کردید ریکاوری می‌شوند؛ فقط کافی است کمی زمان به آن بدهید!

کار با این برنامه ساده است. اگر بخواهیم خلاصه‌اش کنیم، کافی است درایوی که فایل‌های مورد نظر از آن‌جا حذف شده‌اند انتخاب کنیم، زمان لازم را برای ریکاوری فایل‌ها به EaseUS بدهیم و سپس از بین فولدرهایی که بازیابی می‌کند، فایل گمشده را پیدا کنیم. در ادامه به مراحل کار با این برنامه نگاهی دقیق‌تر خواهیم داشت.

شروع بازگردانی فایل‌ها با EaseUS Data Recovery

دانلود مستقیم برنامه از وبسایت مرجع

برنامه ظاهر ساده ای دارد، در شروع کار نه تنظیمات خاصی وجود دارد نه انواع مختلفی از اسکن، فقط باید درایو مورد نظر یا فولدر خاصی که فایل‌ها از آنجا پاک شده‌اند را انتخاب و بر روی دکمه Scan کلیک کنید تا برنامه به طور خودکار شروع به اسکن کند. در تستی که ما بر روی برنامه انجام دادیم به نظر می‌آید، حالت پیشفرض اسکن این برنامه همان Deep Scan است.

پس از شروع به اسکن، EaseUS Data Recovery کم کم شروع به بازگردانی فایل‌ها می‌کند که می‌توانید پیشرفت کار را به سادگی مشاهده کنید و اگر فایل موردنظرتان پیش از ریکاوری کامل پیدا شد، ریکاوری را متوقف کنید. در تست ما، یک ریکاوری کامل بر روی یک درایو ۶۵۰ گیگابایتی در حدود ۱۲۰ دقیقه زمان برد. اگر این زمان را تقسیم بر حجم درایو کنیم، زمان مورد نیاز برای ریکاوری هر گیگابایت چیزی در حدود پنج و نیم دقیقه خواهد بود که زمان معقولی به حساب می‌آید.

easeus

با اتمام ریکاوری حجم زیادی از فایل‌ها برای ریکاوری موجود خواهند بود که می‌توانید بین آن‌ها به راحتی جستجو کنید.

این قابلیت برای EaseUS Data Recovery وجود دارد که بتوانید یک فایل یا یک فولدر را به طور کامل بازگردانی کنید. برای این کار فقط کافی است روی فایل یا فولدر مورد نظر کلیک کنید و در پنجره باز شده، محتوای مدنظر را انتخاب و بر روی گزینه Recover کلیک کنید تا بتوانید آن را بر روی سیستم‌تان ذخیره کنید.

easeus

ویژگی مثبت دیگری که این برنامه در هنگام ریکاوری در اختیار شما قرار می‌دهد، طبقه‌بندی فایل‌های یافته‌شده است. EaseUS Data Recovery فایل‌ها را در ۵ گروه PDF، تصویر، فایل‌های Word، فایل‌های صوتی و سایر فایل‌ها طبقه‌بندی می‌کند که کار پیدا کردن فایل‌های گم‌شده را به مراتب ساده‌تر خواهد کرد.

نسخه رایگان این برنامه تا ۲ گیگابایت اطلاعات را برای شما بازگردانی می‌کند و اگر فکر می‌کنید حجم اطلاعاتی که برای بازگردانی نیاز دارید بیشتر از آن است، می‌توانید نسخه Premium را خریداری کنید.

دانلود آخرین نسخه برنامه ویندوزی EaseUS Data Recovery

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات