لاجیتک درصدد تصاحب پلنترونیکس با ارزش ۲.۲ میلیارد دلار است

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به تعرفه‌های واردات از چین به آمریکا، شرکت لاجیتک قصد دارد شرکت پلنترونیکس، سازنده‌ی هدفون را به ارزش ۲.۲ میلیارد دلار تصاحب کند.
تبلیغات

لاجیتک، شرکت مطرح سازنده‌ی لوازم جانبی کامپیوتر درصدد تصاحب شرکت پلنترونیکس است. پلنترونیکس شرکتی تخصصی در زمینه‌ی هدست و گوشی‌های بلوتوث است. 

بر اساس گزارش منتشرشده از سوی خبرگزاری رویترز، تصاحب پلنترونیکس، بزرگترین معامله‌ی شرکت لاجیتک محسوب می‌شود و منجر به تنوع محصولات این شرکت خواهد شد و ورود لاجیتک را به بازارهای جدید تسهیل می‌کند. ظاهرا، بزرگترین انگیزه‌ی این معامله، کاهش هزینه‌های تولید به‌دلیل تعرفه‌های واردات محصولات از چین به ایالات متحده است. 

لاجیتک / Logitech
به‌نظر می‌رسد با توجه به تعرفه‌های واردات محصولات از چین به آمریکا، لاجیتک و پلنترونیکس به‌دنبال کاهش هزینه‌های تولید هستند. 

Logitech قصد دارد پلنترونیکس را با قیمت ۲.۲ میلیارد دلار تصاحب کند. براساس گزارش رویترز، اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود هفته‌ی آینده لاجیتک می‌تواند شرکت پلنترونیکس را تصاحب کند. با این وجود، این امکان نیز وجود دارد که هیچ توافقی بین دو شرکت به سرانجام نرسد. در صورت تصاحب پنترونیکس توسط لاجیتک، این شرکت می‌تواند هدفون بی‌سیم در رقابت با شرکت‌های سونی، بوز و حتی مایکروسافت به بازار عرضه کند.

شایعه شده که اپل در حال توسعه‌ی هدفون بی‌سیم روی گوشی است و قصد دارد محصول خود را در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کند. ایرپاد اپل، هدفون بی‌سیم واقعی است که می‌تواند همزمان با چندین دستگاه جفت شده و بین آن‌ها سوئیچ کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات