هواوی از دوربین چهارگانه با زوم ۱۰ برابری در پرچمداران سال ۲۰۱۹ استفاده خواهد کرد

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس صحبت‌های یکی از مدیران هواوی، به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد پرچم‌دار سال آینده‌ی خود را با چهار دوربین در پنل پشتی به بازار عرضه کند.
تبلیغات

هواوی برای دومین فصل متوالی، شرکت اپل را از لحاظ فروش گوشی‌های هوشمند پشت سر گذاشته و در جایگاه دوم پرفروش‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی موبایل قرار گرفته است؛ البته این شرکت چینی قصد ندارد به جایگاه فعلی خود بسنده کند و هدف نهایی آن، عبور از سامسونگ و تصاحب جایگاه اول است.

باید این نکته را هم در نظر داشت که میزان فروش یک محصول، لزوماً همه چیز را در مورد آن محصول بیان نمی‌کند، چرا که در چند سال اخیر فاکتورهای دیگری مانند میزان سود و تکنولوژِی‌های خلاقانه‌ای که دائماً تبلیغ می‌شوند نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند. والتر جی (Walter Ji)، مدیر بخش تجاری مشتری‌های اروپای غربی شرکت هواوی، در مصاحبه‌ی اخیر خود با ‌وب‌سایت آلمانی AndroidPIT به برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ی Huawei برای محصولات آینده، اشاره کرد.

اگر به‌خاطر داشته باشید، قبل از عرضه‌ی میت ۲۰ پرو به بازار، سامسونگ با گلکسی اس ۹ که از دوربین دوگانه (در پنل پشتی) بهره می‌برد، به موضوع اصلی خبرهای دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده بود. به همین خاطر هواوی تصمیم گرفت تا وارد این بازی شده و پرچم‌دار سال آینده‌ی خود را با چهار دوربین پشتی به دست مصرف‌کنندگان برساند.

میت 20

طبق نظر این شرکت چینی، صرفاً تعداد دوربین‌های استفاده شده در پنل پشتی مهم نیست و ویژگی‌های منحصربه‌فرد لنزهای به‌کاررفته در محصول است که اهمیت دارد. هواوی معتقد است لنز تله‌فوتو به‌زودی قادر خواهد بود بزرگ‌نمایی ۱۰ برابر را به یک واقعیت تبدیل کند. فراموش نکنید که در حال حاضر هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو تنها از بزرگ‌نمایی سه برابری پشتیبانی می‌کنند و لنز تله‌فوتوی گلکسی اس ۹ هم بزرگ‌نمایی دو برابر (بدون افت کیفیت) را به ارمغان می‌آورد.

بدون شک بزرگ‌نمایی ۱۰ برابر تصویر بدون افت کیفیت، یک برگ برنده‌ی بزرگ برای گوشی‌های هواوی به شمار می‌رود. والتر جی به‌صورت مستقیم تأیید نکرد که در اوایل سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه‌ی این فناوری خواهیم بود چرا که هواوی همچنان در حال تحقیق و توسعه در این رابطه است، تا در زمانی نامشخص طرفداران و علاقه‌مندان به این صنعت را غافل‌گیر کند.

در کنار دوربین چهارگانه با قابلیت بزرگ‌نمایی ۱۰ برابر، پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم، بدنه‌ی تاشو، صفحه نمایش منعطف، باتری پرظرفیت، افزایش سرعت رابط کاربری و کاهش تأخیر هم از دیگر برنامه‌های آینده‌ی این شرکت چینی برای سلطه بر بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات