Vivo Y93 با باتری بزرگ و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ برای اولین بار در یک گوشی میان رده، ساخت ویوو استفاده شد. با وجود میان‌رده بودن گوشی، باتری درون آن ۴۰۳۰ میلی‌آمپر حجم دارد.
تبلیغات

یک روز دیگر و باز هم یک گوشی جدید؛ اما میان‌رده معرفی شد. آنچه امروز معرفی شد، Vivo Y93 است؛ نخستین تلفن‌همراهی که با تراشه SnapDragon 439 متولد می‌شود. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ بر پایه‌ی معماری ۱۲ نانومتری FinFET ساخته شده است. همچنین این گوشی دارای یک باتری عظیم‌الجثه، صفحه نمایش Waterdrop (بریدگی شبیه به قطره‌ی آب) و دوربین دوگانه است.

 Vivo Y93 دارای یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی LCD  با وضوح HD+ و نسبت ۹:۱۹ است. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه درون گوشی قرار داده شده، اما وب‌سایت رسمی این سازنده پشتیبانی از MicroSD را اعلام کرده است.

تراشه‌ی جدید اسنپدراگون با هشت هسته‌ی Cortex-A53 با سرعت ۱.۹۵ گیگاهرتز و پردازند‌ه‌ی گرافیکی Adreno 505 عرضه می‌شود. این پردازنده می‌تواند از دوربین‌هایی تا ۲۱ مگاپیکسل پشتیبانی کند، اما Vivo ترجیح داده گوشی Y93 را با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل (گشادگی دیافراگم f/2.4) و دوبین 2 مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.4) مجهز کند.

Vivo Y93

دوربین سلفی Y93 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که مجهز به Face Unlock شده است. شما برای محافظت از گوشی مجبور هستید که از آن استفاده کنید. چرا که اثری از سیستم امنیتی حسگر اثر انگشت در این گوشی دیده نمی شود.

مانند همه دستگاه‌های جدید ویوو، این گوشی نیز با دستیار صوتی Jovi همراه است. این دستیار روی سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت به نام FunTouch OS بهینه شده است. سیستم‌عامل FunTouch OS بر پایه‌ی Android Oreo 8.1 است.

Vivo Y93

باتری این گوشی میان‌رده ۴۰۳۰ میلی‌آمپر است اما با یک پورت میکرو USB همراه است. اتصالات ویوو Y39 شامل اسلات دو سیم‌کارت، بلوتوث نسخه‌ی ۵ و Wi-Fi AC با تبادل سرعت ۳۶۴ مگابیت‌برثانیه می‌شود. تراشه این گوشی سرعت LTE را به ۱۵۰/۷۵ مگابیت‌برثانیه محدود می‌کند.

گوشی جدید ویوو ۲۱۵ دلار (۱۹۰ یورو) قیمت‌گذاری شده است که با رنگ‌های سیاه برق و قرمز برای خرید در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات