قابلیت انتقال وجه در اسکایپ برای کاربران ویندوز ۱۰ امکان‌پذیر شد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی امکان انتقال وجه در پیام‌رسان اسکایپ برای کاربران ویندوز ۱۰ امکان‌پذیر شد. این ویژگی پیشتر برای دیگر پلتفرم‌ها فعال شده بود.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید، سال گذشته ویژگی کاربردی انتقال وجه به نسخه اندروید و iOS اسکایپ اضافه شد و کاربران این پیام‌رسان قادر به استفاده از این قابلیت در پلتفرم‌های موبایلی خود بودند. به‌تازگی این ویژگی برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ فعال شده و تفاوت بین پلتفرم‌ها از میان رفته است. این قابلیت هم‌اکنون در اختیار کاربران اینسایدر ویندوز است و به‌زودی پس از پشت‌سر گذاشتن آزمایش‌های نهایی در اختیار دیگر کاربران قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش وبلاگ ایتالیایی Aggiornamenti Lumia، ویژگی انتقال وجه در Skype تنها به چند کشور و ارزهای آن‌ها محدود بوده و امکان استفاده از آن در تمامی کشورها وجود ندارد. لیست کاملی از کشورهای پشتیبانی‌شده در بخش راهنمای این پیام‌رسان قابل مشاهده است. از جمله کشورهای قابل مشاهده در این لیست می‌توان به آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، بریتانیا و کشورهای حوزه پولی یورو اشاره کرد. لازم به‌ذکر است این قابلیت در آینده برای کشورهای بیشتری ارائه خواهد شد.

windows skype

همان‌طور که اشاره کردیم، در حال حاضر تنها کاربران اینسایدر ویندوز قادر به استفاده از این قابلیت هستند. برای دسترسی ویژگی یادشده کافی است نسخه پیش‌نمایش ۱۴.۳۲.۴۲.۰ را نصب و در بخش پروفایل بر آیکون مربوط به انتقال وجه کلیک کنید. سپس با انتخاب گزینه واریز یا درخواست وجه و اتصال به حساب کاربری پی‌پال و مایکروسافت خود می‌توانید مبلغ مورد نظر را انتقال داده یا دریافت کنید.

نظر شما عزیزان در مورد ویژگی انتقال وجه در پیام‌رسان اسکایپ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات