نسل جدید آیپد پرو با پشتیبانی از درگاه ارتباطی مغناطیسی معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
طبق خبرها، اپل به‌زودی نسل جدید آیپد پرو را با پشتیبانی از درگاه ارتباطی مغناطیسی و اپل پنسل جدید معرفی می‌کند.
تبلیغات

خبرها حاکی از آن است که اهالی کوپرتینو به‌زودی نسل جدیدی از تبلت محبوب آیپد پرو را با طراحی نوین و ویژگی‌های جالب توجه معرفی می‌کنند. طبق گزارش‌های منتشرشده، آیپد پرو جدید از طراحی با حاشیه‌های بسیار کم و قابلیت فیس آیدی بهره می‌برد. گفته می‌شود تبلت جدید اپل به لطف طراحی نوین خود، توانسته بدون داشتن هرگونه بریدگی در بالای صفحه‌نمایش، دوربین TrueDepth را در خود جای دهد.

شایان ذکر است که در نسل جدید آیپد پرو دیگر شاهد دکمه هوم نخواهیم بود و احتمالا ژست‌های حرکتی تنها راه تعامل با دستگاه خواهد بود. طبق گزارش‌ها محصول جدید اپل به‌واسطه‌ی برخورداری از درگاه USB نوع C قادر است تا با اتصال به تلویزیون‌ها و نمایشگرهای بزرگ، تصاویری باکیفیت 4K HDR به کاربران ارائه دهد. همچنین وجود پنل اختصاصی در قسمت تنظیمات، امکان کنترل روشنایی، رزولوشن تصاویر و قابلیت HDR را فراهم می‌کند.

ipad pro 2018

یکی از قابلیت‌های جذابی که احتمال می‌رود به‌زودی شاهد آن باشیم، به‌روزرسانی درگاه هوشمند دستگاه است. گفتنی است در نسل جدید iPad Pro رابطی به‌عنوان درگاه ارتباطی مغناطیسی وجود دارد که امکان اتصال لوازم‌جانبی فراتر از کیبورد را در پشت دستگاه فراهم می‌کند. متاسفانه اطلاعات دقیقی از این قابلیت و لوازم‌ جانبی آن در دسترس نیست. یکی دیگر از ویژگی‌های مورد انتظار محصول آتی Apple، عرضه اپل پنسل جدید است که احتمالا ویژگی‌ها و قابلیت‌های خوبی نظیر اتصال خودکار به آیپد را به همراه خواهد داشت.

انتظار می‌رود نسل جدید آیپد پرو در مدل‌های مختلفی با پشتیبانی از وای‌فای و شبکه‌های مخابراتی عرضه شود. در همین راستا شایعاتی مطرح شده است که نشان می‌دهد مدل‌هایی با نام آیپد ۸.۱، ۸.۲، ۸.۵ و ۸.۶ از اتصال وای‌فای پشتیبانی می‌کنند و مدل‌هایی با مشخصه ۸.۳، ۸.۴، ۸.۷ و ۸.۸ از امکان اتصال به شبکه‌های مخابراتی بهره می‌برند. همان‌طور که اشاره شد، اپل نسل جدید آیپد پرو را به‌زودی و در روزهای آینده معرفی خواهد کرد.

 نظر شما عزیزان در مورد آیپد پرو جدید اپل و قابلیت‌های آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات