Yahoo Together: بازگشت مسنجر یاهو به اندروید و iOS

جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
یاهو که اوایل سال جاری فعالیت پیام‌رسان یاهو مسنجر را متوقف کرده بود، مسنجر تازه‌ای به نام Yahoo Together را منتشر کرد.
تبلیغات

اوایل سال جاری، یاهو، پیام‌رسان خاطره‌انگیز خود، یاهومسنجر را تعطیل کرد. دلیل این کار عدم استقبال یا علاقه به ادامه‌ی استفاده‌ی کاربران از آن عنوان شد. به عبارت دیگر، کاربران به پیام‌رسان‌های امن‌تر و با امکانات بیشتر عزیمت کرده بودند و یاهو تقریباً دیگر استفاده‌ای نداشت؛ اما حالا شرکت یاهو، مسنجر جدیدی معرفی کرده است که می‌توانید از آن برای چت با اعضای خانواده، دوستان و شرکای تجاری خود استفاده کنید. نام اپلیکیشن پیام‌رسان جدید یاهو Yahoo Together است.

Yahoo Toghether

آن‌چه از ظواهر امر پیدا است، یاهو توگتر قصد رقابت با سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان موجود مخصوصا Slack را دارد. این موضوع با نگاهی به رابط کاربری این اپلیکیشن کاملا مشخص است؛ اما یاهو توگتر هنوز برخی قابلیت‌های پیام‌رسان Slack را ندارد. در مورد ویژگی‌های فعلی باید گفت هنوز امکان تماس صوتی در این اپلیکیشن پیاده‌سازی نشده است؛ اما انتظار می‌رود رفته‌رفته این قابلیت کلیدی افزوده شود. در حال حاضر شاید تنها چیزی که بتواند کاربران را مجاب کند که در جمعیت کثیر پیام‌رسان‌ها سراغ یاهو توگتر بروند، همین نام یاهو و خاطره‌انگیز بودن آن است.

اپلیکیشن مورد بحث توسط همان تیم توسعه‌ی Yahoo Messenger ساخته شده است. نسخه‌ی بتای این پیام‌رسان که جهت تست در اختیار افراد معدودی قرار گرفت Yahoo Squirrel نام داشت که پس از رسیدن به مرحله‌ی انتشار به Yahoo Together تغییر نام پیدا کرد.

شما می‌توانید با شماره‌ی تلفن‌همراه یا اکانت یاهو به پیام‌رسان جدید یاهو، وارد شوید. نکته‌ی جالب این است که اگر کاربری را به گروه خود دعوت کنید، آن کاربر نیازی به وارد شدن به حساب خود ندارد؛ بلکه کافی است کد یکتای گروه خود را در اختیار او بگذارید تا با وارد کردن آن مستقیما به گروه شما اضافه شود.

از لحاظ سرعت و روان بودن اجرا، یاهو توگتر هنوز کمی کار دارد، اما یک ویژگی جذاب به نام Smart Reminders در آن وجود دارد که شاید در اپلیکیشن دیگری ندیده باشید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید برای هر پیامی در گروه تعیین کنید که در زمان و تاریخ خاصی به صورت اعلان برای کلیه‌ی اعضا به نمایش در بیاید.

Yahoo Toghether

خبر بد اینکه متأسفانه، حداقل تا به الآن، یاهو توگتر نسخه‌ی دسکتاپ یا مرورگر ندارد. امید می‌رود یاهو به زودی دست‌کم نسخه‌ی مبتنی بر وب این پیام‌رسان را ارائه کند تا پیام‌رسان جدید شرایط رقابت با رقبا را به دست بیاورد و به فرجام تلخ یاهو مسنجر دچار نشود. در زیر لینک دانلود یاهو توگتر برای اندروید و iOS را مشاهده می‌کنید.

اندروید    |‌    iOS

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات