جمع‌‌بندی‌ رویداد معرفی آیپد پرو، مک‌بوک ایر و مک مینی جدید اپل

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
نگاهی به تمام اخبار مربوط به رویداد رونمایی از محصولات سخت‌افزاری اپل از جمله آیپد پرو‌های جدید، مک‌بوک ایر و مک مینی که در نیویورک برگزار شد.
تبلیغات

برای آن دسته از افرادی که فرصت دنبال کردن پوشش زنده ویدیویی و متنی زومیت از رویداد اپل و خواندن تمام مطالب منتشرشده را نداشته‌اند، مشاهده ویدیوهای رسمی رویداد امشب می‌تواند سریع‌ترین راه برای دست یافتن به اطلاعات محصولات معرفی‌شده باشداپل همواره بعد از اتمام مراسم، ویدیو کامل مراسم را در کانال یوتیوب خود بارگذاری می‌کند، اما پیش از آن ویدیوهایی که برای هر محصول پخش‌شده بود را منتشر کرده که ما این ویدیوها را در ادامه برای شما گردآوری کردیم.

آیپد پرو

دو نسخه‌ی آیپد پرو  ۱۱ اینچی ۲۰۱۸ و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۱۸ طراحی تخت‌تر و بلوک‌مانند دارند و درست مانند آنچه از آیفون‌های جدید سراغ داریم، گوشه‌های بدنه و نمایشگر گرد شده‌اند تا حس غوطه‌وری در محتوا به لطف حاشیه‌های فوق‌العاده باریک نمایشگر، بیش‌ از پیش محسوس باشد. در ویدیوهای معرفی این محصول هم این نکات به‌خوبی قابل‌مشاهده هستند.

مک مینی

نسل جدید مک مینی که طبق ادعای اپل، از لحاظ سخت‌افزاری بهبودهای قابل‌توجهی داشته، دارای رنگ جدید خاکستری فضایی (Space Gray) است که در ویدیوی زیز نیز شاهد آن هستیم و در چند مدل مختلف با پردازنده‌ی نسل هشتمی شش هسته‌ای و چهار هسته‌ای عرضه خواهد شد.

مک بوک ایر

پس از سال‌ها انتظار، اپل از نسل جدید اولترابوک محبوب مک‌بوک ایر با نمایشگر رتینا، حاشیه‌های باریک نمایشگر و حسگر اثرانگشت رونمایی کرد. در این دو ویدیو شاهد طراحی، عملکرد، مشخصات سخت‌افزاری و رنگ‌های جدید این الترابوک هستیم.

شما می‌توانید در ادامه تمام مطالب منتشرشده در زومیت پیرامون رویداد اپل را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات