پوشش زومیت از رویداد رونمایی آیپد پرو و مک های جدید اپل [نسخه آفلاین اضافه شد]

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
اپل امروز با برگزاری رویدادی بزرگ، قصد دارد تا از محصولات جدیدی، شامل آیپد پرو، نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی آیمک و جانشین مک‌بوک ایر رونمایی کند.
تبلیغات

اکتبر آتشین دنیای فناوری یا Techtober امروز با رویداد اپل خاتمه می‌یابد؛ کوپرتینونشین‌ها چند روز پیش دعوت‌نامه‌‌های رویداد ۳۰ اکتبر (۸‌ آبان) را با عنوان «There's more in the making» ارسال کردند. پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارند که اپل در رویداد امروز روی محصولاتی همچون آیپد پرو و دستگاه‌های مک تمرکز خواهد داشت. ظاهرا شرکت مستقر در کوپرتینو قصد دارد تا آیپد‌ پروی جدید را با نمایشگری کم‌حاشیه و قلم اپل پنسل ۲ رونمایی کند.

لپ‌تاپ مورد انتظار و اقتصادی Apple که قرار است جانشینی برای مک‌بوک ۱۲ اینچی یا مک‌بوک ایر باشد، نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی کامپیوترهای iMac و مک‌مینی جدید از جمله‌ی دستگاه‌هایی دیگری هستند که در کنار آیپد پرو انتظار معرفیشان را داریم، شما می‌توانید با مطالعه‌ی مقاله‌ی جمع‌بندی انتظارات از رویداد اکتبر اپل، با پیش‌زمینه‌ی ذهنی مناسبی مراسم امروز را دنبال کنید.

زومیت همانند گذشته قصد دارد تا رویداد پایانی اکتبر را به‌صورت زنده و در دو قالب متنی و ویدیویی پوشش دهد تا بدین ترتیب علاقه‌مندان اپل و طرفداران این برند، در داخل کشورمان به‌صورت لحظه‌به‌لحظه در جریان تازه‌های برند محبوبشان باشند. شما می‌توانید از طریق صفحات زومیت در توییتر و اینستاگرام نیز خبرهای مراسم امروز را دنبال کنید.

نسخه آفلاین از رویداد

جمع‌بندی رویداد

تماشا در IGTV قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم

پوشش متنی

* پوشش متنی به‌صورت خودکار به‌روز خواهد شد؛ اما در صورت مواجهه با هر مشکلی در روند پوشش متنی یا ویدیویی، صفحه را مجددا بارگذاری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات