آلونک با هدف افزایش تعامل بنگاه‌های املاک و مردم در شیپور ادغام شد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شیپور با برگزاری مراسمی به‌صورت رسمی، ادغام شدن آلونک در مجموعه‌ی شیپور را اعلام کرد؛ این ادغام در راستای استفاده از ظرفیت‌های آلونک در ارتباط با بنگاه‌های املاک و تسهیل تعامل بین کاربران و این بنگاه‌ها انجام شده است.
تبلیغات

پس از آنکه هفته‌ی گذشته شاهد انتشار خبری در رابطه با پیوستن آلونک در شیپور بودیم؛ رضا اربابیان، موسس و مدیرعامل شیپور طی مراسمی که امروز برگزار شد، این ادغام را به‌صورت رسمی اعلام کرد. رضا اربابیان، موسس و مدیرعامل شیپور و احمد کیهانی، مدیر فروش شیپور طی سخنان خود به تشریح چرایی خرید آلونک توسط شیپور پرداختند.

براساس اطلاعات ارائه‌شده، شیپور ماهیانه میزبان بیش از ۴۵ میلیون بازدیدکننده است که برای قراردادن یا استفاده از آگهی‌های موجود در شیپور به این سرویس مراجعه می‌کنند. با توجه به اینکه ۴۰ درصد از آگهی‌های ثبت‌شده در شیپور، به حوزه‌ی املاک اختصاص دارد؛ از این‌رو شیپور بر آن شده تا با همکاری آلونک و استفاده از زیرساخت‌های این شرکت، حضور تاثیرگذاری را در حوزه‌ی نیازمندهای حوزه‌ی مسکن داشته باشد، چراکه آلونک دارای ارتباط زیرساختی کارآمدی با بنگاه‌های املاک است. در واقع شیپور در پی آن است تا با استفاده از آلونک، بستر انتشار آگهی‌های املاک را در سایت شیپور با زیرساخت ارتباطی و مدیریتی که آلونک در اختیار بنگاه‌های املاک قرار داده، ترکیب کرده و در نتیجه بستری یکپارچه در حوزه‌ی املاک برای رفع نیاز متقاضیان، واسطه‌ها و ارائه‌کنندگان ایجاد کند.

رضا اربابیان در خصوص ادغام آلونک در شیپور چنین گفت:

شیپور با اینکه یکی از پیشتازان نیازمندی‌های آنلاین در ایران است؛ می‌کوشد تا با بررسی، اخذ بازخورد و آمادگی تغییرات ممکن در بازار، جایگاه برتر خود را حفظ کند و رضایتمندی کاربران را افزایش دهد. به همین دلیل، در گام نخست با ایجاد یک تیم فروش کارآمد در فرودین ۹۶ تعامل گسترده با بنگاه های املاک را در دستور کار خود قرار داد و در گام دوم در مهر ۹۷ و پس از بررسی های کارشناسی به این نتیجه رسید که با سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن آلونک و ادغام آن در شیپور، سریعتر به هدف یادشده دست می یابد.
ادغام آلونک در شیپور

وی همچنین تغییر برند شیپور را از دیگر اقدامات انجام‌شده در راستای حضور جدی‌تر در بازار املاک خوانده است. میلاد بازدار، موسس آلونک نیز اعلام کرد که حوزه‌ی آنلاین بیش از ۷۵ درصد از تبلیغات حوزه‌ی املاک را تا سال ۲۰۲۰ در کشور به خود اختصاص خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات