فروش وان پلاس 6 تی در بازار امریکا از طریق T-Mobile تأیید شد

دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس در مراسم رونمایی وان پلاس 6 تی اعلام کرد که تی‌موبایل اپراتور تلفن همراه آمریکا، فروش این محصول جدید را در بازار آمریکا برعهده خواهد گرفت.
تبلیغات

برای اولین بار قرار است فروش گوشی هوشمند وان پلاس ۶ تی در بازار آمریکا از طریق اپراتور تلفن همراه تی‌موبایل صورت گیرد. دقایقی قبل، وان پلاس 6T‌، پرچمدار اقتصادی با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شد. این مراسم به‌ صورت زنده از طریق زومیت پوشش داده می‌شود.

پیشتر خبرهای غیر رسمی در مورد فروش وان‌پلاس ۶ تی در بازار آمریکا منتشر شده بود. خبرهای غیررسمی و گمانه‌زنی‌ها حاکی از این بود که وان‌پلاس ۶ تی، نخستین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که از طریق اپراتور مخابراتی T-Mobile به بازار ایالات متحده آمریکا وارد می‌شود. ظاهرا خبرهای غیر رسمی و گمانه‌زنی‌ها درست بودند و در رویداد رونمایی، وان‌پلاس به‌صورت رسمی اعلام کرد که تی‌موبایل اولین اپراتور تلفن همراه ایالات متحده آمریکا است که فروش وان پلاس 6T را در بازار آمریکا از طریق فروشگاه‌های خود برعهده می‌گیرد. این اولین بار است که یک اپراتور تلفن همراه در آمریکا در فروش گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس با این شرکت وارد همکاری می‌شود.

وان پلاس 6T

از اوسط آبان ماه (نوامبر) شهروندان آمریکایی می‌توانند از طریق ۵۶۰۰ فروشگاه تی‌موبایل، وان‌پلاس 6T را خریداری کنند. این خبر می‌تواند حرکتی بزرگ برای یک تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند باشد. بی‌شک با ورود وان پلاس ۶ تی به بازار امریکا، باید منتظر فروش بالاتر و توجه بیشتر کاربران به این گوشی هوشمند باشیم. 

به‌نظر می‌رسد با توجه به استراتژی‌های شرکت وان‌پلاس، در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد تحول بزرگ دیگری در محصولات این شرکت باشیم. وان‌پلاس پیش‌تر اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۹ اولین گوشی هوشمند خود را که از شبکه‌ی 5G‌ پشتیبانی می‌کند به بازار عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند وان پلاس ۷ باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات