شیائومی می میکس 3 امتیاز 103 را از DxOMark کسب کرد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با می میکس ۳ ثابت کرد که توانایی تولید دوربین‌هایی توانمند را در محصولات خود دارد.
تبلیغات

شیائومی دقایقی پیش از جدید‌ترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد.

می میکس ۳ از قابلیت‌های متنوعی بهره می‌برد که آن را تبدیل به محصولی جذاب در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌کند. پردازنده‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ تا ۱۰ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ونمایشگر ۶.۴ اینچی اولد بدون حاشیه، برخی از این قابلیت‌ها هستند که می میکس ۳ را به محصولی توانمند تبدیل کرده‌اند.

گوشی‌های هوشمند شیائومی هیچ‌گاه در بخش دوربین و در برابر رقبای قدرتمند خود اعم از اپل، سامسونگ و هواوی، توانایی قابل‌توجه نداشتند. اما این شرکت نام‌دار چینی در صدد تغییر این روند بوده و می‌میکس ۳ نیز به خوبی گواه این مدعی است. در بخش دوربین اصلی، سنسور ۱/۲.۵۵ اینچی و ۱۲ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 واید که از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد، وظیفه‌ی اصلی ثبت تصاویر را برعهده دارد. اما سنسور دوم با f/2.4 نیز در همین بخش به کار رفته است که توانایی زوم ۲ برابری را به دوربین می‌بخشد. شیائومی در بخش سلفی نیز از دو دوربین بهره برده؛ سنسور ۲۴ مگاپیکسلی اصلی در کنار نمونه‌ی ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق، وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی و ایجاد جلوه‌ی بوکه را برعهده دارند.

موسسه‌ی مطرح DxOMark طبق روال همیشگی خود، به بررسی قابلیت‌های دوربین شیائومی می میکس ۳ در بخش عکاسی و فیلمبرداری نیز پرداخته؛ این شرکت به‌طور خلاصه عملکرد دوربین این گوشی را به‌صورت زیر تشریح کرده است:

جدیدترین پرچم‌دار شیائومی با بهبود الگوریتم‌های پردازشی و نرم‌افزار خود با تجهیز به سخت‌افزار مشابه می ۸، موفق به افزایش محسوس کیفیت تصاویر نهایی شده است. در بخش عکاسی، این گوشی هوشمند با ثبت نتایجی بسیار خوب در گستره‌ی دینامیکی، رنگ‌ها، بافت و عملکرد فلاش، خود را به‌عنوان یکی از بهترین محصولاتی که تا به حال در آزمایشگاه‌های DxOMark‌ بررسی شده‌اند، نشان داد. در بخش فیلمبرداری نیز می میکس ۳ عمکلرد نزدیکی با می ۸ از خود به نمایش گذاشت؛ البته لرزشگیر اپتیکال به‌کاررفته در این گوشی برتری محسوسی در فیلمبرداری در شرایط نوری اندک به کاربران می‌دهد. به‌طور خلاصه، جدیدترین گوشی شیائومی به دوربینی عالی مجهز شده است.
نمره dxomark شیائومی می میکس ۳

می میکس ۳ در بخش عکاسی موفق به کسب نمره‌ی ۱۰۸ و در بخش فیلمبرداری نمره‌ی ۹۳ را از آن خود کرده؛ نمره‌ی کلی دوربین این دستگاه نیز از سوی کارشناسان ۱۰۳ اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات