آدام موسری، مدیر جدید اینستاگرام شد

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
پس از کناره‌گیری بنیان‌گذاران اینستاگرام، آدام موسری یکی از کارکنان باسابقه‌ی فیسبوک، به‌عنوان مدیر جدید آن انتخاب شد.
تبلیغات

پس از کناره‌گیری بنیان‌گذاران اینستاگرام از سمت مدیریت این پلتفرم، اعلام شد که از این پس، آدام موسری، یکی از کارکنان باسابقه‌ی فیسبوک، مدیریت مجموعه‌‌ی مورد بحث را برعهده خواهد داشت. موسری که از سال ۲۰۰۸ به Facebook پیوسته است، طی مدت اخیر، سمت قائم‌مقامی محصول در اینستاگرام را در اختیار داشت.

آدام موسری پیش از این سرپرست واحد فید خبری فیسبوک بود و به‌مدت یک دهه، از نزدیک با مارک زاکربرگ، مدیرعامل شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک همکاری داشت. در پست بلاگ Instagram آمده است که موسری سرپرست تمام بخش‌های کسب‌وکار این مجموعه خواهد بود و تیم اجرایی کاملا جدیدی را انتخاب خواهد کرد.

چنانچه زومیت را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که کوین سیستروم و مایک کرایگر، بنیان‌گذاران اینستاگرام، هفته‌ی گذشته بدون ارائه‌ی دلایل کافی، از سمت‌های مدیرعاملی و مدیر ارشد فنی خود در این مجموعه کناره‌گیری کردند. کناره‌گیری آن‌ها از اینستاگرام به‌عنوان درآمدزاترین زیرمجموعه‌ی فیسبوک، به‌دنبال خروج ژان کوم، بنیان‌گذار اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ، یکی دیگری از زیرمجموعه‌های Facebook صورت گرفت.

هفته‌ی گذشته سیستروم و کرایگر اعلام کردند که در نظر دارند تا کمی از دنیای کسب‌وکاری فاصله بگیرند و «کنجکاوی و خلاقیت خود را بار دیگر کاوش کنند». ارزش سهام فیسبوک در پی اتفاقات اخیر با ۱.۳ درصد کاهش به ۱۶۲.۳۵ دلار به ازای هر سهم رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات