دل UltraSharp U4919DW معرفی شد؛ نخستین مانیتور ۴۹ اینچ اولترا واید QHD دنیا

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
UltraSharp U4919DW نام مانیتور جدید دل است که روز گذشته به‌عنوان نخستین مانیتور ۴۹ اینچ اولترا واید QHD دنیا، معرفی شد.
تبلیغات

مانیتور دل UltraSharp U4919DW نخستین مانیتور ۴۹ اینچ اولترا واید QHD دنیا است و با داشتن برخی ویژگی‌های جذاب، محصولی بسیار هیجان‌انگیز برای دوست‌داران مانیتورهای حرفه‌ای به‌شمار می‌آید. دیگر مانیتورهای اولترا واید بازار با نسبت تصویر ۳۲:۹ دارای وضوح عمودی 1080p هستند و این باعث می‌شود که رابط کاربری آن‌ها از لحاظ افقی وسیع، اما از لحاظ عمودی کوتاه باشد؛ این درحالی است که UltraSharp U4919DW پا را از این هم فرار گذاشته و ضمن داشتن پیکسل بیشتر، از زاویه‌ی دید بهتری هم بهره می‌برد.

اگر برای‌تان سؤال است که مانیتور جدید دل چه وجه تمایزی با دیگر مانیتورهای اولترا واید با نسبت تصویر ۳۲ به ۹ دارد، باید بگوییم که UltraSharp U4919DW در حقیقت دارای دو مانیتور QHD با وضوح تصویر ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و به‌لطف داشتن انحنایی معادل ۳۸۰۰R می‌تواند کاربر را در تصاویر خود، غرق کند. از میان دیگر مشخصات این مانیتور رده‌بالا، می‌توان به تراکم پیکسلی ۱۰۸ پیکسل در هر اینچ و پشتیبانی ۹۹ درصدی از sRGB (برای نمایش دقیق‌تر رنگ‌ها) اشاره کرد.

دل UltraSharp U4919DW

UltraSharp U4919DW دل در کنار این موارد، همچون دیگر مانیتورهای اولترا واید به درگاه‌های DisplayPort ،HDMI و USB-C مجهز شده است و در کنار این‌ها، از سوئیچ KVM هم پشتیبانی می‌کند؛ این یعنی کاربر می‌تواند یک کامپیوتر را از طریق درگاه USB-C و یک کامپیوتر دیگر را از طریق یکی از درگاه‌های HDMI یا DisplayPort به این مانیتور متصل کند.

کاربر همچنین می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن Display Manager دل، از میانبرهای صفحه‌کلید برای کنترل‌کردن هر دو کامپیوتر استفاده کند تا دیگر به تهیه‌ی ماوس و صفحه‌کلید جداگانه نیازی نداشته باشد. این ویژگی‌ها برای کاربرانی که با کامپیوتر خود کارهای مالی، گرافیکی یا تجزیه و تحلیل داده‌ها را انجام می‌دهند، بسیار مفید و کاربردی است.

دل UltraSharp U4919DW

مشخصات فنی / نام مانیتور

Dell UltraSharp U4919DW

پنل

۴۹ اینچ IPS

وضوح تصویر

۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل

حداکثر رفرش‌ریت

۶۰ هرتز

زمان پاسخ‌دهی

۵ میلی‌ثانیه در حالت Fast

۸ میلی‌ثانیه در حالت Normal

روشنایی

۳۵۰ نیت

کنتراست

۱۰۰۰:۱

نور پس‌زمینه

LED

زاویه‌ی دید

۱۷۸ درجه‌ی افقی و عمودی

انحنا

۳۸۰۰R

نسبت تصویر

۳۲:۹

گستره‌ی رنگی

۹۹ درصد 

sRGB

فناوری رفرش‌ریت پویا

ندارد

تراکم پیکسلی

۱۰۸ پیکسل در هر اینچ

ورودی

یک درگاه 

DisplayPort 1.2

یک درگاه 

USB Type-C

یک درگاه 

HDMI 2.0

قیمت

۱٬۶۹۹ دلار

قیمت مانیتور دل UltraSharp U4919DW معادل ۱.۶۹۹ دلار است و در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) روانه‌ی بازار خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات