مشخصات فنی و قیمت هوندا سیویک ۲۰۱۹ سدان در بازار جهانی

دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
هوندا مشخصات فنی و جزئیات قیمت مدل ۲۰۱۹ سیویک را اعلام کرد. قیمت مدل پایه‌ی این خودرو حدود ۲۰ هزار دلار خواهد بود.
تبلیغات

هوندا مدل ۲۰۱۹ سیویک را مورد بازنگری و تغییر قرار داده است. بهینه‌سازی این خودرو در مقایسه با قبل، چندان گسترده نیستند و تغییر ظاهری جزئی در نمای بیرونی و داخلی وجود دارند. هوندا سعی کرده است تا امکانات ایمنی استاندارد این خودرو را افزایش دهد و یک نسخه‌ی اسپرت نیز به تیپ‌های این خودرو افزوده شده است. جزئیات قیمتی هوندا سیویک ۲۰۱۹ نیز منتشر شده و قیمت پایه‌ی این سدان در مقایسه با سال قبل ۵۱۰ دلار افزایش پیدا کرده است.

تیپ پایه‌ی هوندا سیویک ۲۰۱۹ مدل LX سدان با قیمت دقیق ۲۰ هزار و ۳۴۵ دلار، به همراه جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی به بازار عرضه می‌شود.  این مدل به همراه جعبه دنده‌ی CVT قیمت  ۲۱ هزار و ۱۴۵ دلاردارد. مدل LX کوپه نیز تنها به همراه گیربکس CVT قابل خریداری است و قیمت پایه‌ی آن ۲۱ هزار و ۵۴۵ دلار خواهد بود که این قیمت نیز در مقایسه با قیمت سال ۲۰۱۸ این خودرو ۵۰۰ دلار افزایش نشان می‌دهد. امکانات استاندارد تمامی مدل‌های LX شامل ترمز پارک برقی و نمایشگر ۷ اینچی لمسی است.

هوندا سیویک

برای سال ۲۰۱۹ هوندا به صورت استاندارد تیپ LX را به پکیج ایمنی هوندا سنسینگ نیز مجهز کرده است که شامل کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار و چراغ‌های هوشمند خواهد بود. تیپ اسپرت یک مدل جدید از هوندا سیویک است که برای سال ۲۰۱۹ به سبد این خودرو اضافه شده است. قیمت پایه‌ی مدل اسپرت سدان ۲۲ هزار و ۴۵ دلار با جعبه دنده‌ی دستی و ۲۲ هزار و ۸۴۵ دلار با جعبه دنده‌ی خودکار CVT است.

برای مدل کوپه نیز قیمت مدل دنده دستی ۲۲ هزار ۳۴۵ دلار و قیمت مدل اتوماتیک ۲۳ هزار و ۱۴۵ دلار است. با وجود اینکه قیمت این مدل نیز بالاتر از مدل‌های سال ۲۰۱۸ است اما امکانات بیشتری ارائه می‌دهد. به طوری که تجهیزات استاندارد مدل اسپرت شامل چراغ‌های مه شکن، سیستم ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر ۷ اینچی لمسی روی کنسول مرکزی، اپل کار پلی و اندروید اتو، فرمان و دسته دنده‌ی چرمی، صندلی‌های اسپرت، پدال‌های اسپرت و رینگ‌های ۱۸ اینچی به جای رینگ‌های ۱۶ اینچی استاندارد هستند. در مدل سدان اسپرت یک اسپویلر مشکی رنگ نیز روی در صندوق عقب نصب شده است و نشان اسپرت نیز روی بدنه‌ی خودرو به چشم می‌خورد.

هوندا سیویک

مدل بعدی هوندا سیویک تیپ EX است که قیمت آن برای مدل سدان ۲۴ هزار و ۲۹۵ دلار و برای مدل کوپه ۲۴ هزار و ۹۵ دلار است. این مدل از نظر تجهیزات نسخه‌ای کامل‌تر از مدل اسپرت است و امکانات اضافی همچون گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف برقی و سیستم تهویه‌ی متبوع خودکار دوگانه دارد.

مدل EX به یک پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو شارژ مجهز است که می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت تولید کند. پیشرانه‌ی مدل EX قدرت بیش‌تری در مقایسه با مدل‌های پایه خواهد داشت، چراکه تیپ‌های پایین‌تر به صورت استاندارد به یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۱۵۸ اسب بخار مجهز شده‌اند. تیپ EX یک مدل کامل‌تر با نام EXL هم دارد که قیمت پایه‌ی آن ۲۵ هزار و ۴۹۵ دلار است و به صندلی‌های چرمی، آیینه‌ی وسط الکتروکرومیک و سیستم Home link مجهز خواهد بود.

هوندا سیویک

در انتها به کامل‌ترین و گران‌قیمت‌ترین مدل هوندا سیویک می‌رسیم که تیپ تورینگ نام دارد و قیمت پایه‌ی آن برای مدل سدان ۲۸ هزار و ۱۹۵ دلار و برای مدل کوپه ۲۷ هزار و ۷۴۵ دلار است. قیمت این مدل‌ها نیز ۵۰۰ و ۴۲۵ دلار در مقایسه با سال قبل افزایش پیدا کرده است. امکانات اضافه‌ی مدل تورینگ شامل چراغ‌های اصلی LED، دستگیره‌های در کرومی، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، برف پاک کن‌های خودکار، صندلی‌های چرمی برای مدل کوپه و گرمکن صندلی‌های عقب برای مدل سدان هستند.

با نگاه به تصاویر هوندا سیویک ۲۰۱۹ شاید فکر کنید که این خودرو تغییر ظاهری چندانی نسبت به سال ۲۰۱۸ نداشته است؛ اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که خط جلو پنجره‌ی مدل ۲۰۱۹ به رنگ مشکی براق درآمده است و چیدمان داخلی چراغ‌های مدل تورینگ نیز متفاوت با مدل سال گذشته است. همچنین استفاده‌ی بیشتری از قطعات کرومی در سپر جلو به چشم می‌خورد.

هوندا سیویک

هوندا ۳ رنگ جدید نیز به رنگ‌های قابل انتخاب برای هوندا سیویک ۲۰۱۹ اضافه کرده است که شامل سفید پلاتینیوم، زرد یلوپیرل و مولتن لاوا پیرل هستند.

عرضه‌ی هوندا سیویک ۲۰۱۹ از ماه آینده در نمایندگی‌های هوندا شروع خواهد شد. تا اواخر سال هوندا مدل‌های هاچبک، تایپ R و سیویک SI کوپه و SI سدان ۲۰۱۹ را نیز رونمایی خواهد کرد.    

هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
هوندا سیویک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات