سونی از اسپیکر‌های قدرتمند و مخصوص مهمانی رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
سونی برای کاربران خانگی و جهت القای هیجان به مهمانی‌ها، محصولات صوتی جذابی معرفی کرد.
تبلیغات

یکی از جدید‌ترین ترند‌های سیستم‌های صوتی، توسعه‌ی محصولاتی قدرتمند و البته کوچک است که توانایی پخش صدایی جذاب در کنار عدم نیاز به محیطی بزرگ یا شخصی خاص برای کنترل آن داشته باشد. سونی نیز به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی این عرصه، در نمایشگاه CES 2018 از اسپیکرهای جدید قدرتمند و مناسب مهمانی‌های خانگی رونمایی کرد.

سونی سه اسپیکر جدید برای کاربران خانگی رونمایی کرده است که هر سه از قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از CD و DVD، پورت USB، میکروفن، ورودی گیتار، اتصال بلوتوث و خروجی HDMI‌ بهره می‌برند.

اسپیکر‌های سونی MHC-V71D و MHC-V41D

اسپیکر‌های خانگی و قدرتمند آل‌این‌وان سونی، تمام آن چیزی است که کاربران خانگی برای برگزاری مهمانی‌های خود به آن احتیاج دارند. اسپیکر MHC-V71D از فناوری Spread Sound generator بهره می‌برد که به طراحی پشت‌باز محفظه‌ی اسپیکر برای پخش بهتر امواج صوتی اشاره دارد. این محصول هم‌چنین به فناوری Live Sound مجهز است که خبر از قرارگیری اسپیکر‌ها در زاویه‌ای خاص برای انتشار بهتر صدا در فضا می‌دهد. 

اسپیکر سونی V71D

اما نمونه‌ی ارزان‌تر MHC-41D از قابلیت‌های مذکور برادر گران‌تر خود بهره نمی‌برد. این سیستم صوتی از اسپیکر‌های میانی و واحد‌های توییتر برای پخش بهتر صدا استفاده می‌کند. درحالی‌که نمونه‌ی پریمیوم MHC-V71D از قابلیت نورپردازی ۳۶۰ درجه در محیط و پنل کنترلی مقاوم در برابر پاشش و نفوذ آب بهره می‌برد، مدل MHC-41D تنها از قابلیت نورپردازی با درک نبض موسیقی بهره می‌برد و توانایی نورپردازی ۳۶۰ درجه‌ی محیط را ندارد. با توجه به تجهیز هر دو اسپیکر به بلوتوث، امکان استفاده‌ی همزمان حداکثر ۵۰ عدد از آن‌ها برای ایجاد فضایی سرشار از هیجان نیز در دسترس است. قابلیت کارائوکه در کنار امکان کنترل دستگاه با ژست‌های کنترلی از طریق اپلیکیشن موبایل مخصوص نیز در دسترس است. به واسطه‌ی این ژست‌های کنترلی امکان تعویض قطعه‌ی موسیقی، جلوه‌ی دی‌جی و ... در دسترس است.

اسپیکر سونی V41D

اسپیکر MHC-M20D

در کنار معرفی اسپیکر‌های آل‌این‌وان، سونی از مدل جدید سه‌تکه‌ای MHC-M20D نیز رونمایی کرد که از اتصال بلوتوث در کنار ورودی‌های مختلف و خروجی HDMI بهره می‌برد. سونی جزئیات گسترده‌ای در خصوص این مدل ارائه نکرده است، اما طبق اعلام این شرکت مطرح ژاپنی، این سیستم صوتی به واسطه‌ی آمپلی‌فایر قدرتمند خود، کیفیت بالایی از تجربه‌ی صوتی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. 

اسپیکر‌های یک‌تکه و all-in-one سونی MHC-V41D و MHC-V71D از ماه آوریل (فروردین) و به ترتیب با قیمت ۴۲۰ و ۶۰۰ یورو به فروش خواهند رسید. سیستم صوتی MHC-20D نیز در ادامه و از ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت ۹۷) با قیمت ۳۰۰ یورو در دسترس خریداران خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات