هایپرایکس هدست بی سیم و لوازم جانبی گیمینگ خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
هایپرایکس به‌عنوان برند گیمینگ کینگستون با چندین محصول جدید به CES 2018 آمده است.
تبلیغات

بسیاری از گیمرها و علاقه‌مندان به دنیای سخت‌افزار، هایپرایکس را به‌عنوان برند حافظه‌های رم پرسرعت کینگستون می‌شناسند. اخیرا این برند به تولید و عرضه‌ی لوازم جانبی گیمینگ در کنار رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌پردازد. هایپرایکس در CES امسال اولین هدست بی‌سیم خود را در کنار چند محصول دیگر رونمایی کرد.

هایپرایکس هدست

هایپرایکس کلاود فلایت (Cloud Flight) یک هدست بی‌سیم USB برای گیمرها است که می‌توان از آن در کامپیوتر شخصی و پلی‌استیشن ۴ استفاده کرد. طبق ادعای هایپرایکس، باتری‌های شارژی این هدست تا ۳۰ ساعت شارژدهی می‌کنند که یک عدد فوق‌العاده محسوب می‌شود. به دلیل استفاده از خروجی بلندگوهای ۵۰ میلی‌متری در این محصول، شاهد یک هدست بزرگ هستیم. امکان کنترل حجم صدا، قطع میکروفون و کنترل نور ال‌ای‌دی قرمزرنگ روی گوشی‌های این هدست نیز وجود دارد. میکروفون کلاود فلایت به‌راحتی از آن جدا می‌شود. برای شارژ کردن هدست می‌توان از کابل آنالوگ سنتی یا کابل USB استفاده کرد.

هایپرایکس هدست

کیبورد مکانیکال الوی الایت آر‌جی‌بی (Alloy Elite RGB) نیز به‌عنوان نسخه‌ی مجهز به چراغ‌های ال‌ای‌دی RGB در این نمایشگاه رونمایی شد. فریم فلزی، کلید‌های چندرسانه‌ای روی صفحه‌کلید و سوئیچ‌های چری ام‌ایکس دقیقا مشابه نسل گذشته هستند. هایپرایکس زیر هر کدام از کلیدها از ال‌ای‌دی RGB استفاده کرده است که به کمک نرم‌افزار NGenuity هایپرایکس به‌راحتی قابل تنظیم هستند.

هایپرایکس هدست

هایپرایکس در کنار صفحه‌کلید گیمینگ جدید خود که یک بروزرسانی کوچک به شمار می‌رود، ماوس پالس‌فایر سرج آر‌جی‌بی را نیز معرفی کرده است. این ماوس گیمینگ ۶ کلیده پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل گذشته دارد؛ پالس‌فایر به جای استفاده از حسگر میان‌رده‌ی « PixArt PMW3310» به حسگر بالارده‌ی «PMW3389» با حداکثر رزولوشن ۱۶۰۰۰ دی‌پی‌آی مجهز شده است. نوار ال‌ای‌دی بخش کناری ماوس جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده و هایپرایکس از سوئیچ‌هایی با عمر ۵۰ میلیون کلیک در آن استفاده کرده است.

طبق اعلام هایپرایکس، کلاود فلایت و الوی الایت آر‌جی‌بی در ماه جاری میلادی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت؛ اما خریداران ماوس پلاس فایر سرج باید تا نیمه‌ی دوم سال جاری صبر کنند. قیمت این سه محصول به ترتیب ۱۶۰، ۱۷۰ و ۷۰ اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات