فیلیپس تلویزیون های 4K جدیدی با دالبی ویژن HDR معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
فیلیپس، تلویزیون‌های جدیدی با پنل 4K و فناوری HDR با استاندارد دالبی ویژن معرفی کرد.
تبلیغات

تولیدکنندگان تلویزیون‌های 4K برای اضافه‌ کردن قابلیت پشتیبانی از فناوری HDR، ناگزیر به انتخاب از بین دو استاندارد Dolby Vision یا +HDR10 هستند؛ در این بین فیلیپس نیز از چنین قاعده‌ای مستثنا نیست و این تولیدکننده، استاندارد دالبی ویژن را برای تلویزیون‌های جدید خود برگزیده است.

تلویزیون‌های جدید فیلیپس به‌ لطف استاندارد دالبی، رنگ‌های عمیق‌تر و غنی‌تری ارائه خواهند داد. مدل‌های جدید فیلیپس در ابعاد متنوعی از ۴۳ اینچ گرفته تا ۷۵ اینچ عرضه خواهند شد و تمام این مدل‌ها از پلتفرم تلویزیون هوشمند فیلیپس موسوم به NetTV نیز پشتیبانی می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر تلویزیون‌های جدید فیلیپس می‌توان به مواردی همچون پروفایل رنگ عریض، باند دوگانه‌ی وای‌فای 802.11ac، کاهش روشنایی ماکرو، HDMI 2.0a با HDCP 2.2 اشاره کرد.

فیلیپس مجموعه‌ای از تلویزیون‌های ۵۷ اینچی را نیز با خود به نمایشگاه CES 2018 آورده است؛ این تلویزیون‌ها با نمایشگر 4K و بدون پشتیبانی از فناوری HDR عرضه می‌شوند؛ از این رو فیلیپس برچسب قیمتی معقول‌تری برای آن‌ها در نظر گرفته است. علاوه‌بر موارد یادشده، پخش‌کننده‌ی UHD Blu-ray جدیدی با مدل BDP7303 روانه‌ی بازار خواهد کرد که از هر دو استاندارد عمومی HDR و دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند و امکان Upscale برای محتوای نتفلیکس، یوتیوب و Vudu را نیز فراهم می‌کند. 

تلویزیون‌های جدید فیلیپس از آوریل ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار خواهند شد؛ اما در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت آن‌ها در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات