پیش‌نمایش دریفت با بی ام و M5 جدید

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت خودروسازی بی‌ام‌و، با انتشار یک ویدئوی کوتاه وعده داده است تا ۶ روز دیگر، نمایشی حیرت‌انگیز از توانایی‌های مدل جدید M5 آماده کند. در این فیلم، قدرت بالای M5 در دریفت نشان داده خواهد شد.
تبلیغات

مدل ۲۰۱۸ از بی‌ام‌و M5، رسما سریع‌ترین محصول تاریخ این خودروساز محسوب می‌شود. درحالی‌که سری 5 با پکیج آپشن‌های M، یک خودروی چهاردر صندوقدار با ظاهر کاملا خانوادگی است، توانایی‌های مشابه یک سوپراسپرت و حتی نزدیک به کلاس ابرخودروها فراهم می‌کند.

در هفته‌های اخیر، پویش‌های تبلیغاتی بی‌ام‌و بر M5 تمرکز داشته است. این مدل، نمایشی خیره‌کننده از عملکرد خود در پیست شانگهای ارائه داد و توانست نظر مثبت بسیاری از کارشناسان خودرو در سراسر جهان را به دست آورد. هرچند فیلم‌های تست و بررسی M5، همگی قدرت و فرمان‌پذیری کم‌نظیر این محصول را تأیید کرده‌اند، نمایش جدیدی توسط شرکت سازنده در حال تهیه است.

بی‌ام‌و M5

شاخه‌ی آمریکای گروه بی‌ام‌و، در حال ساخت فیلم تبلیغاتی جدیدی با هدف نمایش توانایی‌های دریفت M5 است. در این ویدئو، از رانندگان و بدل‌کاران حرفه‌ای استفاده خواهد شد و بنا به اظهار نظر رسمی تولیدکننده: «این دریفت، فراتر از هر نمایشی دیگری که تاکنون دیده‌اید، خواهد بود.» برای تماشای نسخه‌ی نهایی این فیلم، باید چند روز دیگر صبر کرد؛ اما فعلا می‌توان از یک پیش‌نمایش ۴۳ ثانیه‌ای لذت برد.

به احتمال فراوان، توانایی‌های سیستم هوشمند مدیریت چرخ‌ها و فناوری دو دیفرانسیل M5، در تیزر تبلیغاتی دریفت به نمایش درخواهد آمد. از فیلم اولیه می‌توان فهمید که M5 جدید، با نسخه‌ی قبلی خود مقایسه خواهد شد تا بهینه‌سازی‌های آن مشخص شود. سری ۲۰۱۸، به‌گونه‌ای عمل می‌کند که انتقال قدرت به ۴ چرخ، توسط راننده احساس نمی‌شود و حالتی مشابه یک خودروی قدرتمند دیفرانسیل عقب ارائه می‌دهد. چنین عملکردی، شتاب‌گیری خیره‌کننده در مسیر مستقیم را ممکن می‌کند.

M5 2018

قدرتمندترین نسخه‌ی M5، با پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری توئین‌توربو به قدرت ۶۰۰ اسب بخار عرضه می‌شود که در نتیجه‌ی آن، امکان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ظرف ۳.۲ ثانیه فراهم می‌شود. نهایت سرعت این خودرو به لطف استفاده از گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته، ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت است که برای یک سدان خانوادگی، باورنکردنی به نظر می‌رسد. نسخه‌ی نهایی M5 مدل ۲۰۱۸، چند ماه دیگر تحویل مشتریان در آلمان، انگلستان و آمریکا خواهد شد؛ درحالی‌که تیراژ تولید ۲۰ هزار دستگاه و آستانه‌ی قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت.

در انتهای مطلب، می‌توانید فیلم کوتاهی از رانندگی با نسخه‌ی تیونینگ شده‌ی M5 مدل ۲۰۱۷ در اتوبان‌های آلمان و رسیدن این خودرو به نهایت سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت، تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات