تیزر متفاوت پورشه پانامرا اسپرت توریسمو

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیران پورشه و پلیس لندن در یک ویدئوی تبلیغاتی متفاوت، مأموریت انتقال ۱۴ میلیون دلار شمش طلا را به مدل پانامرا اسپرت توریسمو محول کرده‌اند.
تبلیغات

با توجه به ویدئوی تبلیغاتی پورشه، یکی از بهترین خودروهای انتقال شمش طلا، پورشه پانامرا اسپرت است و نیاز به خرید شاسی‌بلند سفارشی و کم‌شتاب نیست.

Porsche Panamera Sport Turismo / پورشه پانامرا اسپرت توریسمو

شرکت انگلیسی .Baird & Co که در ساخت و توزیع شمش‌ طلا و دیگر فلزات گران‌بها فعالیت دارد، مأموریت بسیار مهمی به پورشه واگذار می‌کند: حمل ۲۴ شمش طلا در شهر لندن به مسافت ۲۰ کیلومتر.

زمان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این انتقال ۱۰ میلیون پوندی (حدود ۱۴ میلیون دلار) بود. به همین دلیل پورشه پانامرا توریسمو به این مأموریت حساس اعزام شد. هر دستگاه خودرو علاوه بر ۴ سرنشین شامل راننده، اپراتور رادیو و دو مأمور حفاظت، حامل بیش از ۶۰ کیلوگرم شمش طلا بود.

Porsche Panamera Sport Turismo / پورشه پانامرا اسپرت توریسمو

البته به‌ نظر می‌رسد که شاید مدل کاین شایستگی بیشتری برای این مأموریت داشته باشد؛ اما بر اساس نظر مقامات .Baird & Co و پورشه، فاکتور زمان و قدرت خودرو، پانامرا را برجسته‌تر نشان داد. به هر حال اگر بخواهیم به جزئیات توجه کنیم و نه تبلیغاتی بودن این عمل، کاین توربو برای حمل شمش طلا با سرعت بالا، بسیار مناسب‌تر خواهد بود. از طرفی مسافت ۲۰ کیلومتری در لندن با میانگین سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت، حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد که به این ترتیب، نیسان جوک از یک کاروان پورشه پانامرا کمتر جلب توجه می‌کند.

Porsche Panamera Sport Turismo / پورشه پانامرا اسپرت توریسمو

به‌ نظر می‌رسد که نویسندگان قسمت بعدی سری فیلم‌های سینمایی سریع و خشن (Fast & Furious)، باید ایده‌های جدیدتری برای سرقت‌های تخیلی ارائه دهند. در ادامه می‌توانید این ویدئوی تبلیغاتی متفاوت را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات