نمایشگر ۲۷ اینچی ال جی با پشتیبانی از FreeSync اواخر ماه جاری عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی اواخر ماه جاری نمایشگر پیشرفته‌ی خود با نام 27UK650-W را روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

ال‌جی قرار است اواخر ماه جاری از نمایشگر 27UK650-W رونمایی کند. پشتیبانی از HDR و Freesync از قابلیت‌های این مانیتور ال‌ جی ۲۷ اینچی و 4K UHD است. این نمایشگر اولترا اچ‌دی با داشتن نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ می‌تواند انتخاب خوبی برای تماشای فیلم و انجام بازی باشد. زمان پاسخ‌دهی در این نمایشگر در حد پنج میلی‌ثانیه است و به لطف پشتیبانی از فری‌سینک شرکت AMD، با کارت گرافیک رادئون سازگاری کامل دارد و انجام بازی در آن بسیار نرم و روان صورت خواهد گرفت.

نمایشگر الجی

این مانیتور ال جی دارای نسبت کنتراست ثابت هزار به یک است و روشنایی ۳۵۰ کاندلا بر متر مربع ارائه می‌دهد که از روشنایی بسیاری از نمایشگرهای HDR کمتر است؛ اما این مانیتور ۹۹ درصد از وسعت رنگ sRGB را پوشش می‌دهد؛ یعنی این مانیتور برای کاربرانی که از نمایشگر خود استفاده‌هایی می‌کنند که در آن‌ها دقت رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است مناسب خواهد بود.

فضای مانیتور ال جی نیز قابلیت تقسیم به چند بخش دارد؛ یعنی به کمک قابلیت اسپلیت اسکرین که به‌طور پیش‌فرض در این نمایشگر وجود دارد، می‌توانید داشتن چند نمایشگر را در کنار هم روی یک صفحه شبیه‌سازی کنید و در نتیجه، کاربران می‌توانند یک سند را در یک بخش از نمایشگر باز کنند و همزمان روی تصویر دیگر روی همان نمایشگر کار کنند.

در قسمت اتصالات پشت دستگاه دو درگاه HDMI و یک DisplayPort را شاهد هستیم. یک جک صوتی نیز برای خروجی صدا در نظر گرفته شده است. این نمایشگر که بدنه‌ی آن از جنس آلومینیوم است، قابی بسیار باریک دارد و حاشیه‌ی آن در بالا و اطراف بسیار کم است. متأسفانه به نظر می‌رسد پشتیبانی از VESA برای تعبیه‌ی نمایشگر روی دیوار وجود ندارد. با این وجود، پایه‌ی در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه قابلیت حرکت به بالا و پایین و چرخش ۹۰ درجه دارد.

نمایشگر الجی

تاریخ ارائه‌ی این محصول اواخر ماه ژانویه اعلام شده است؛ ولی برخی فروشگاه‌های آمریکا تاریخ در دسترس قرار گرفتن LG 27UK650-W را اوایل فوریه اعلام کرده‌اند. به هر ترتیب، قیمت مانیتور جدید ال‌جی برای پیش‌فروش ۵۴۹ دلار است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات