جیلبریک آیفون 10 امکان‌پذیر است

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هکرهایی از کره جنوبی با انتشار نسخه‌ی دموی جیلبریک آیفون ۱۰، اعلام کردند که iOS هنوز قابلیت هک‌ شدن دارد و جیلبریک آیفون ۱۰ امکان‌پذیر است.
تبلیغات

بعد از مدتی گروه دیگری از هکر‌ها موفق به جیلبریک آیفون ۱۰ شدند و نسخه عمومی آن را به نام LiberiOS منتشر کردند. این نسخه روی دستگاه‌های مبتنی بر ios ۱۱.۱.۲ مانند آیفون ۱۰، آیفون ۸ و مدل‌های قدیمی‌تر نصب است.

البته باید توجه داشت که جیلبریک آیفون اپل مزایای کمی خواهد داشت؛ زیرا نسخه منتشرشده دارای نواقص زیادی است و کامل نیست. این نسخه قابلیت نصب روی کامپیوتر ندارد و آن چیزی نیست که کاربران واقعا می‌خواهند؛ بنابراین انتظارهای کاربران را برآورده نمی‌کند. علاوه بر این، هک فقط در iOS 11.0 و iOS11.1.2 کار می‌کنند؛ بنابراین اگر روی دستگاه شما iOS 11.1.2 یا بالاتر نصب باشد، امکان استفاده از این هک را نخواهید داشت. به نظر می‌رسد حتی اگر بتوانید از LiberiOS برای جیلبریک آیفون ۱۰ خود استفاده کنید، به مزایای زیادی دسترسی پیدا نخواهید کرد.

با این حال اگر باز تمایل دارید که آیفون ۱۰ جدید یا هر آیفونی را که هنوز به IOS.2 و بالاتر ارتقاء نیافته است، جیلبریک کنید، برای آموزش نحوه کار به این لینک مراجعه کنید. قبل از شروع کار حتما از اطلاعات گوشی خود فایل پشتیبان تهیه کنید و به خاطر داشته باشید خودتان مسئول تمام اتفاقاتی که در طول انجام جیلبریک برای گوشی‌تان رخ می‌دهد، هستید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات