گلکسی اس 9 با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأییدیه گرفت

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی اس ۹ به‌عنوان گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ با یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در اسفندماه عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به‌ نظر می‌رسد یکی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ که احتمالاً  گلکسی اس ۹ است، موفق شده در اوایل ماه جاری میلادی از رگولاتوری آناتل برزیل تأییدیه دریافت کند. در لیست مشخصات به‌دست‌آمده، اشاره می‌شود که پرچم‌دار جدید سامسونگ، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت. اطلاعات فاش‌شده با شایعات پیشین مبنی بر شباهت‌های سخت‌افزاری پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ و گلکسی اس ۸ هم‌‏جهت است و به‌ نظر می‌رسد ظرفیت باتری نیز در کهکشانی‌های جدید این شرکت، بدون تغییر خواهد بود. البته، پیش‌تر اعلام شد که احتمالاً  گلکسی اس 9 به باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود؛ به همین جهت، چندان نمی‌توان با اطمینان گفت که اطلاعات مذکور صحت دارد.

فناوری شارژ سریع سامسونگ در گوشی‌های پرچم‌‏دار این شرکت در دسترس خواهد کرد؛ ضمن اینکه انتظار می‌رود هر دو مدل با استانداردهای شارژ بی‌سیم Qi و PMA سازگاری داشته باشند. گلکسی اس ۹ به صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی از نوع سوپر آمولد مجهز خواهد شد که رزولوشن +Quad HD و نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ دارد؛ با این وجود، تراشه‌ اسنپدراگون ۸۴۵ به نسخه‌ی مخصوص این گوشی در ایالات متحده و چین قدرت می‌دهد که مصرف انرژی در آن کاهش یافته است. همچنین تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ که اخیراً توسط سامسونگ معرفی شده است، با راندمان بالاتر، مصرف انرژی کم‌تری دارد و این موضوع بر شارژدهی مدل‌های جهانی تأثیرگذار خواهد بود.

گلکسی اس 9

گوشی ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۹ پلاس، قابلیت‌هایی اختصاصی خواهد داشت که گلکسی اس ۹ را به حاشیه می‌راند؛ بزرگ‌ترین تفاوت این دو گوشی، دوربین دوگانه است که احتمالاً در مدل پلاس از آن استفاده خواهد شد. باید اشاره کرد که فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ، اولین گوشی این شرکت با دوربین دوگانه محسوب نمی‌شود و گلکسی نوت ۸ که نیمه دوم ۲۰۱۷ معرفی شد، با دوربین دوگانه همراه است. بااین‌حال شرکت کُره‌ای طی چندسال اخیر به استفاده از یک دوربین برای گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس پافشاری می‌کند. با وجود اینکه جانشین گلکسی اس ۸ تنها از یک دوربین استفاده می‌کند، احتمالاً عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌ی عکاسی خواهد داشت؛ زیرا به لنزی با دیافراگم متغیر F1.5 مجهز شده است که می‌توانید آن‌ را به‌صورت دستی تا F2.4 تغییر دهید.

اگر به مالتی‌تسکینگ اهمیت زیادی می‌دهید، احتمالاً گلکسی اس ۹ پلاس گزینه‌ی مناسب‏‌تری از میان‌ کهکشانی‌های جدید سامسونگ خواهد بود زیرا با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مدل ۵.۸ اینچی، تنها ۴ گیگابایت رم دارد و نسبت به نسل قبلی، بدون تغییر باقی مانده است. همچنین انتظار می‌رود بهترین نسخه از فبلت ۶.۲ اینچی سامسونگ با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود؛ زیرا سامسونگ، تولید انبوه تراشه‌های حافظه‌ی فلش خود را با این ظرفیت آغاز کرده است. با این وجود، هر دو مدل را می‌توانید با ظرفیت پایه ۶۴ گیگابایت خریداری کنید.

سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس را در نمایشگاه MWC 2018 ارائه می‌دهد و گفته می‌شود زمان عرضه آن‌ها در ماه فوریه خواهد بود؛ اما گمانه‌زنی‌ها به عرضه جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ماه مارس (نیمه دوم اسفندماه) اشاره دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات