سونی فرم‌ور جدید دوربین A9 را منتشر کرد

یک‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی فرم‌ور نسخه ۲.۰۰ را برای دوربین A9 منتشر کرده است که بهبو‌د‌هایی در عملکرد اتوفوکوس پیوسته و سایر قسمت‌ها به همراه دارد.
تبلیغات

شرکت‌های سازنده‌ی دوربین‌ دیجیتال پس از معرفی محصولاتشان، می‌توانند از طریق به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار دوربین (FirmWare)، عملکرد‌ دوربین‌های خود را بهبود ببخشند. سونی یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی به‌روز‌رسانی دوربین‌های خود، عملکرد قابل قبولی دارد.

سونی به‌تازگی فرم‌ور نسخه ۲.۰۰ را برای دوربین پرچم‌دار بدون‌آینه‌ی خود یعنی A9 منتشر کرده‌ است. این به‌روزرسانی بهبود قابل‌ توجهی در عملکرد اتوفوکوس پیوسته‌ی این دوربین به همراه دارد؛ به‌طوری‌که سونی ادعا می‌کند این آپدیت، منجر به بهبود عملکرد دوربین در تعقیب سوژه و نیز پایداری بیشتر در هنگام زوم کردن خواهد شد.

بر اساس گزارش سونی، در رابطه با پایداری، فرم‌ور جدید یک‌سری از باگ‌های کلی را برطرف می‌کند و قابلیت اطمینان دوربین را بهبود می‌بخشد؛ همچنین عملکرد هشدار دمای بالا (Overheating warning) دقیق‌تر خواهد بود.

این به‌روز‌رسانی همچنین بهبود‌هایی در زمینه‌ی فراداده (Metadata) به‌ همراه دارد که می‌توانید جزئیات آن را در بیانیه‌ی رسمی شرکت بخوانید. آپدیت فرم‌ور دوربین‌ A9 از این لینک قابل دانلود است.

بیانیه‌ی رسمی سونی

نسخه ۲.۰۰ فرم‌ور ، بهبود‌های زیر را به همراه دارد:بهبود عملکرد اتوفوکوس پیوسته:عملکرد بهبودیافته‌ی اتوفوکوس در عکاسی از سوژه‌های متحرکپایداری بهبود‌یافته‌ی AF-C هنگام زوم کردنقابلیت‌های اضافه‌شده:قابلیت اختصاص دادن دکمه‌ی محافظت از تصویر (Protect Image) به یک دکمه‌ی سفارشیقابلیت انتقال دسته‌‌جمعی فایل‌های محافظت‌شده در حالت FTPنکته: فقط برای تصاویری است که در نسخه ۲.۰۰ فرم‌ور یا بالاتر در حالت محافظت (Protect Image) قرار گرفته‌اند.نمایش آدرس مک شبکه‌ی باسیمفراداده‌ی IPTC در فایل تصاویر گنجانده ‌می‌شود.نکته: اطلاعات IPTC باید قبل استفاده از نرم‌افزار «IPTC Metadata Preset» سونی، ساخته شوند.شماره سریال دوربین در فراداده ذخیره می‌شود.سایر بهبود‌ها:افزایش پایداری عملکرد دوربینافزایش دقت عملکرد هشدار دمای بالا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات