ال‌جی جی 7 در تصویری جدید به نمایش گذاشته شد

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصویری منتشر شده است که از عرضه ال‌جی جی ۷ با حاشیه‌‏های باریک حکایت می‌‏کند. به‌ نظر می‏‌رسد این مدل به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است.
تبلیغات

یکی از پرچم‌داران مورد انتظار در سال ۲۰۱۸، جی ۷ ال‌جی است.  در مورد این مدل که به‌عنوان جانشین جی ۶ عرضه خواهد شد، گزارش‌های مختلفی منتشر شده است و آخرین اطلاعات‏ به‌دست‌آمده، طراحی احتمالی آن ‏‌را با حاشیه‌‏های باریک به نمایش می‌‏گذارد.

در تصویر به‌دست‌آمده موردی غیر عادی دیده نمی‌شود و به همین جهت، احتمالاً این تصویر رندر صحت خواهد داشت. در این تصویر، پنل جلوی گوشی جی ۷ ال‌جی به نمایش گذاشته شده است که عرضه آن‌ ‏را با حاشیه‌های باریک و نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ تأیید می‌‏کند. بر اساس ادعای ETNews، عضو جدید سری «جی» گوشی‌های ال‌جی نمایشگر اولد خواهد داشت.

ال جی جی ۷

 در حاشیه‌ی پایین صفحه‏‌نمایش، خبری از لوگوی ال‌‏جی نیست یا حداقل در این تصویر نمی‌توان آن‌ را مشاهده کرد. در بالای نمایشگر، بلندگوی مخاطب به همراه تعدادی سنسور جای گرفته است؛ به‌ نظر می‌رسد در سمت چپ این بلندگو، دوربین دوگانه قرار گرفته باشد. پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر اینکه ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را با دوربین سلفی دوگانه ارائه می‌دهد؛ منتشر شده بود. در لبه‌‏ی سمت چپ گوشی، کلیدهای تنظیم صدا جای گرفته و احتمالاً در پنل پشتی، حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه گنجانده شده است. مانند آنچه در جی ۶ و وی ۳۰ دیده بودیم، خبری از دکمه‏‌ی اختصاصی پاور در لبه‏‌ی سمت راست پرچم‌‏دار ۲۰۱۸ ال‏‌جی نیست.

در رابطه با پرچم‌دار ال‌جی، پیش‌تر در زومیت خواندید که این مدل با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ عرضه خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۴.۰ کوالکام، پشتیبانی می‌‌کند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که ال‌جی جی ۷ به حسگر عنبیهیکپارچه مجهز خواهد بود؛ این سنسور به‌عنوان دوربین سلفی نیز عمل خواهد کرد. برای شارژ گوشی جدید ال‌جی، می‌توانید از شارژر بی‌سیم هم استفاده کنید؛ زیرا این مدل از قابلیت شارژ بی‎سیم پشتیبانی خواهد کرد.

گفته شده است که ال‌جی پس از رونمایی از جانشین جی ۶ در نیمه مارس، آن‌ را در ماه آوریل وارد بازار خواهد کرد؛ تولید انبوه این مدل از ماه مارس آغاز می‌شود و به همین جهت، نباید امیدوار باشیم که کُره‌ای‌ها پرچم‌دار جدید خود را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش بگذارند. مقامات ال‌جی از عرضه‌ی احتمالی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در ماه مارس چندان نگران نیستند و به جای آن، تمرکز خود را بر بهبود قابلیت‌های جی ۷ معطوف خواهند کرد. گفته می‌شود برای عرضه این گوشی در بازار کره جنوبی، ال‌جی با سه اپراتور بزرگ این کشور وارد همکاری شده است و انتظار می‌رود که فروش جانشین جی ۶ در سرزمین مادری شرکت سازنده، پس از تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) آغاز شود.

با وجود گزارش‌های مختلف مبنی بر اینکه جی ۷ پرچم‌دار جدید ال‌جی خواهد بود، گفته می‌شود نام نهایی این گوشی هنوز مشخص نشده است. شرکت سازنده درنظر دارد از یک نام تجاری جدید برای پرچم‏‌دار نیمه اول ۲۰۱۸ خود استفاده کند یا سیستم‌عددگذاری دو رقمی را برای نامیدن این مدل، در دستور کار قرار دهد. ال‏‌جی سه گوشی جی ۴، جی ۵ و جی ۶ را در طی سه سال گذشته وارد بازار کرده و در همین بازه زمانی، سه فبلت وی ۱۰، وی ۲۰ و وی ۳۰ ارائه شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات