اپلیکیشن جدید فیلیپس همگام‌سازی لامپ‌های هوشمند با موسیقی را ممکن می‌کند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
فیلیپس امکان تغییر رنگ و جلوه‌ی لامپ‌های هوشمند خود با محتوای در حال نمایش در کامپیوتر‌ها را فراهم کرد.
تبلیغات

فیلیپس با معرفی اپلیکیشن جدید، قابلیت جذابی به لامپ‌های خود افزود. لامپ‌های هوشمند فیلیپس اکنون نه تنها با بازی، بلکه با هر محتوایی که روی کامپیوتر شما به نمایش درآید، همگام می‌شود. 

Hue Sync نام اپلیکیشن جدید فیلیپس است که برای ویندوز ۱۰ و مک‌اوس های‌سیرا در دسترس است. هیو سینک با مشاهده‌ی محتوای روی صفحه‌ی نمایشگر کاربر، رنگ لامپ‌ها را نیز به آن تغییر می‌دهد. بدین ترتیب در صورتی که مشغول تماشای فیلم یا مرور اینترنت باشید، شرایط نوری متفاوتی را در اتاق تجربه خواهید کرد. این نرم‌افزار همچنین قابلیت همگام‌سازی لامپ‌ها با موسیقی در حال پخش را نیز دارد. امکان شخصی‌سازی جلوه و رنگ لامپ‌ها نیز در دسترس است.

شاید در ابتدا تغییر مداوم رنگ و شرایط نوری لامپ‌های کمی آزاردهنده به نظر برسد. اما این ایده‌ی خام در آینده‌ی نزدیک می‌تواند کاربردی و بسیار جذاب باشد. بدین ترتیب با هر کاربری، شرایط نوری مخصوصی در محیط ایجاد خواهد شد. نرم‌افزار هیو سینک هم‌چنین پتانسیل زیادی برای کاربری بیشتر آن و لامپ‌های فیلیپس در محیط‌های مختلف تجاری دارد.

در کنار نرم‌افزار هیو سینک، فیلیپس در نمایشگاه CES 2018 از نسل سوم اپلیکیشن موبایل هیو نیز رونمایی کرد. این اپلیکیشن بروز شده که از طراحی مدرن‌تری بهره می‌برد، ناوبری ساده‌تر و دسترسی سریع‌تر به بخش‌های مختلف را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. هر دو اپلیکیشن هیو سینک و هیو برای عرضه در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌ند.

فیلیپس هم‌چنین خود را برای عرضه‌ی اولین نمونه‌ی لامپ‌های‌ فضای باز در تابستان سال جاری آماده می‌کند. این شرکت مطرح هنوز جزئیاتی در خصوص این لامپ‌ها منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود که برای هر دو کاربری تزئینی و امنیتی قابل استفاده باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات