پهپاد کوچک AirSelfie2 با امکان ضبط ویدئوی فول اچ‌دی معرفی شد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
نسل دوم پهپاد کوچک AirSelfie با دوربین بهبودیافته و طول عمر باتری بهتر در CES 2018 رونمایی شد.
تبلیغات

نسل اول پهپادهای ایرسلفی به دو دلیل چندان مورد توجه علاقه‌مندان این گجت‌ها قرار نگرفت؛ دوربین متوسط و باتری ضعیف این پهپاد جمع‌وجور به تجربه‌ی بی‌نقص از آن لطمه می‌زد. حال AirSelfie2 در نمایشگاه CES 2018 با دوربین بهتر و شارژدهی بیشتر رونمایی شده است. این پهپاد حالا به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی فول اچ‌دی مجهز شده و ظرفیت باتری آن نیز به ادعای شرکت سازنده، ۵۰ درصد بیشتر از نسل گذشته است. حافظه‌ی داخلی این پهپاد نیز افزایش یافته و به ۱۶ گیگابایت رسیده است. خوشبختانه شرکت سازنده اپلیکیشن این پهپاد برای iOS و اندروید را نیز به‌روزرسانی کرده است.

airselfie2

دوربین AirSelfie2 میدان دید ۸۵ درجه‌ دارد. ضخامت این پهپاد حداکثر به ۱۱ میلی‌متر می‌رسد و وزن آن ۵۷ گرم اعلام شده است. AirSelfie2 به سیستم جذب ارتعاشات مجهز شده است و حداکثر ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه با یک‌ بار شارژ قابل استفاده خواهد بود. برد این پهپاد کوچک تقریبا به ۱۸ متر می‌رسد.

airselfie2

متأسفانه این پهپاد کوچک هنوز یک گجت گران‌قیمت محسوب می‌شود. برچسب قیمت ۳۰۰ دلاری برای پهپادی با این مشخصات کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد. طبق اعلام شرکت سازنده، این پهپاد در چهار رنگ سیاه، رزگلد، نقره‌ای و طلایی از ماه مارس در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات