موجودی گلکسی نوت فن ادیشن در کره جنوبی تمام شد

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موجودی نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت ۷ یا همان گلکسی نوت فن ادیشن، در کشور کره‌ی جنوبی به دلیل استقبال خریداران تمام شده است.
تبلیغات

سامسونگ چندی پیش نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت ۷ را با نام گلکسی نوت فن ادیشن راهی بازار کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط منابع نزدیک، موجودی این گوشی هوشمند در کشور کره‌ی جنوبی تمام شده است.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که سامسونگ در ماه جولای بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از این فبلت را در کشور کره‌ی جنوبی راهی بازار کرده است. سامسونگ پس از آنکه گلکسی نوت ۷ را سال گذشته به دلیل مشکل باتری از بازار جمع کرد، چندی پیش نسخه‌ی موسوم به فن ادیشن را با تغییرات و بهبود‌هایی که انجام داده، راهی بازار کرده است.

برچسب نسخه‌ی فن ادیشن گلکسی نوت ۷ سامسونگ ۶۲۰ دلار تعیین شده که تقریبا ۳۰۰ دلار در مقایسه با قیمتی که گلکسی نوت ۷ به فروش می‌رفت، ارزان‌تر است.

همان‌طور که اشاره کردیم، اصلی‌ترین مشکل گلکسی نوت ۷ باتری این گوشی هوشمند بود که سامسونگ در نسخه‌ی فن ادیشن آن را بهبود داد. ظرفیت باتری این گوشی در نسخه‌ی فن ادیشن به ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش یافت تا دیگر مسئله‌ی انفجار و آتش گرفتن تکرار نشود.

سامسونگ رسما اعلام کرده است که برنامه‌ای برای فروش تعداد بیشتری از گلکسی نوت فن ادیشن در کشور کره‌ی جنوبی ندارد و در پی فروش این گوشی در بازار‌های جهانی و سایر کشور‌ها است.

به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در نظر دارند گلکسی نوت ۸ را که اوایل شهریورماه رونمایی شد، راهی بازار کنند و خریداران کره‌ای برای در اختیار گرفتن این گوشی تشویق کنند. گلکسی نوت ۸ از یک صفحه‌ی نمایش ۶.۳ اینچی در کنار دوربین دوگانه و قلم S Pen بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات