گوپرو هیرو 6 معرفی شد؛ فیلم‌برداری 4K/60p، تصویربرداری باکیفیت‌تر و لرزش‌گیر بهبودیافته

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوپرو دیروز به‌صورت رسمی از جدید‌ترین نسخه‌ی دوربین ورزشی محبوب خود رونمایی کرد که تقریبا در همه‌ی زمینه‌ها بهبود داشته است.
تبلیغات

گوپرو هیرو ۶ بلک (GoPro Hero 6 ‌Black) از پردازنده‌ی جدیدی بهره می‌برد که امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در کنار گستره‌ی دینامیکی بهتر، فراهم کرده است. پردازنده‌ی سفارشی‌سازی شده‌ی GP1، هیرو ۶ بلک را قادر می‌سازد به فیلم‌برداری صحنه آهسته با رزولوشن 1080p و نرخ فوق‌العاده ۲۴۰ فریم بر ثانیه بپردازد. مسئولان گوپرو همچنین در مراسم معرفی این دوربین ورزشی، از لرزش‌گیر بهبود‌یافته در کنار عملکرد بهتر دوربین در شرایط محیطی تاریک خبر دادند.

گوپرو هیرو 6 / gopro hero 6

هیرو ۶ همانند هیرو ۵ ضد آب است و بدون نیاز به محافظ خاص، توانایی مقابله در برابر نفوذ مایعات تا عمق ۱۰ متری دارد. هیرو ۶ همچنین از اپلیکیشن QuickStories پشتیبانی می‌کند تا امکان تهیه‌ی ویدیویی جذاب از کلیپ‌های مختلف برای کاربران در دسترس باشد. به گفته‌ی مدیران گوپرو، پردازنده‌ی جدید GP1 از یادگیری ماشین بهره می‌برد تا با درک کلیپ‌های مختلف، عملکرد بهتری در تهیه‌ی استوری‌های مختلف در اپلیکیشن‌ مذکور داشته باشد.

اپلیکیشن گوپرو / gopro quick stories

از دیگر قابلیت‌های جدید دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۶ می‌توان به سرعت سه برابری آپلود محتوای تهیه‌شده نسبت به نسل قبلی در کنار قابلیت زوم دیجیتال بهبودیافته اشاره کرد. هیرو ۶ نیز مانند نسل گذشته‌ی اکشن‌کم گوپرو به وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ مجهز شده است.

گوپرو هیرو ۶ از امروز با قیمت ۵۰۰ دلار دسترس عموم قرار گرفته است.

نظر شما در رابطه با دوربین ورزشی جدید گوپرو هیرو ۶ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات