بیل گیتس از یک گوشی اندروید استفاده می‌کند

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به انفعال ویندوزفون و مایکروسافت در بازار گوشی‌های هوشمند، بیل گیتس نیز عزم سفر کرده است و از گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کند.
تبلیغات

بیل گیتس، بنیان‌گذار و مدیرعامل پیشین کمپانی مایکروسافت، اعلام کرده است که از گوشی اندروید استفاده می‌کند. وی در مصاحبه با شبکه‌ی تلویزیونی فاکس که روز یکشنبه انجام شد، اعلام کرد که از جمله‌ی کاربران سیستم عامل اندروید کمپانی گوگل است. البته گیتس اشاره‌ای به مدل گوشی هوشمندی که استفاده می‌کند، نکرده است. البته وی اعلام کرده که در گوشی هوشمند اندروید خود از اپلیکیشن‌های زیادی استفاده می‌کند که توسط مایکروسافت توسعه یافته است؛ از این‌رو به نظر می‌رسد بیل گیتس را باید یکی از خریداران گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ بدانیم که تحت عنوان نسخه‌ی مایکروسافت راهی بازار شده است.

مایکروسافت از ابتدای سال جاری میلادی فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ را در فروشگاه‌های خود آغاز کرده است. نسخه‌های به‌فروش‌رفته توسط مایکروسافت از وجود اپلیکیشن‌هایی نظیر آفیس، وان‌درایو، کورتانا و اوت‌لوک بهره می‌برند. تقریبا اغلب گوشی‌های هوشمند اندروید از اپلیکیشن‌های مورد نظر پشتیبانی می‌کنند و کاربران می‌توانند در صورت نیاز این اپلیکیشن‌ها را روی گوشی‌های خود نصب کنند،؛ بااین‌حال نسخه‌های به‌فروش‌رفته توسط مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض اپلیکیشن‌های مایکروسافت را به همراه دارند.

بیل گیتس با وجود مهاجرت به اندروید و استفاده از یک گوشی مجهز به این سیستم عامل، علاقه‌ای به گوشی‌های آیفون اپل ندارد. با وجود اینکه در گذشته بیل گیتس استفاده از آیفون‌ و آیپد اپل را در منزل خود ممنوع کرده بود؛ اما در مصاحبه با فاکس اعلام کرد که استیو جابز یک نابغه بود. گیتس البته همچنان به پی‌سی‌ ویندوزی  وفادار مانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات