کالبدشکافی ال جی وی 30 نشان از دوربین باکیفیت این محصول دارد

جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کالبدشکافی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ مشخص می‌کند که این محصول از دوربین بسیار باکیفیتی بهره می‌برد.
تبلیغات

کانال یوتیوب JerryRigEverything - که توسط زَک نلسون اداره می‌شود - بیشتر به خاطر تست خش‌پذیری، آتش و تست خم شدن گجت‌های مختلف و به‌خصوص گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود؛ اما این کانال همچنین ویدیوهایی از کالبدشکافی محصولات نامبرده منتشر می‌کند که علاوه بر اجزای داخلی گجت‌ها، روش سرهم‌ کردن مجدد قطعات محصولات نامبرده را به ما نشان می‌دهد‌. به‌ نظر می‌رسد کانال نامبرده توجه ال‌جی را به خود جلب کرده است؛ زیرا این کمپانی کره‌ای از نلسون دعوت کرده که تست‌های مختلف روی جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدارش یعنی ال‌جی وی ۳۰ انجام دهد. اکنون در این مطلب قصد داریم در مورد تست کالبدشکافی کانال مورد بحث روی گوشی وی ۳۰ ال‌جی صحبت کنیم. تفاوت این کالبدشکافی با نمونه‌های دیگر در آن است که این‌بار تمرکز اصلی روی دوربین‌های گوشی مورد اشاره است.

نلسون در ابتدای ویدیو به این مورد اشاره می‌کند که گوشی هوشمند وی ۳۰ توسط ال‌جی در اختیار وی قرار گرفته است، اما در هر صورت نظراتی که وی در مورد گوشی نامبرده بیان می‌کند مخصوص خود او است و اسپانسر شدن ال‌‌جی تأثیری بر نتایج تست کالبدشکافی نداشته است. در کل به نظر می‌رسد نلسون نظر بسیار مثبتی نسبت به گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ و به‌خصوص دوربین‌های این محصول دارد.

گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ برخلاف نسل پیشین خود یعنی ال‌جی وی ۲۰، به یک دوربین دوگانه‌ی متفاوت مجهز شده است. دوربین اصلی این سیستم دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی است و از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و دوربین دوم این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی و فاقد لرزش‌گیر اپتیکال است. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی گوشی نامبرده بیشتر قابل توجه است؛ زیرا گشودگی دیافراگم آن f/1.6 است که از این نظر در بین گوشی‌های هوشمند بهترین نمونه‌ی موجود محسوب می‌شود. علاوه بر این ال‌جی به‌جای لنز پلاستیکی از یک لنز شیشه‌ای در این دوربین بهره گرفته است. بر اساس تصاویری که نلسون با ال‌جی وی ۳۰ ثبت کرده، وجود قابلیت‌های مورد اشاره باعث شده است دوربین اصلی گوشی نامبرده از نظر عملکرد به دوربین‌های مینی دی‌اس‌ال‌آر بیشتر نزدیک شود.

ال جی وی ۳۰

با پیش رفتن فرآیند کالبدشکافی، گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ بسیار امیدوارکننده به‌ نظر می‌رسد. مقدار زیادی چسب ضد آب در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است، اما گلکسی نوت ۸ این نظر در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد؛ زیرا مقدار چسب ضد آب به‌ کار گرفته‌شده در جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ بیشتر از وی ۳۰ است. نلسون در ویدیو خود همچنین نسبت به استفاده از اتصال‌های طلایی به‌جای سیم‌های لحیم شده در گوشی مورد بحث ابراز رضایت می‌کند؛ زیرا در این شرایط اجزای گوشی ماژولار و بنابراین تعویض قطعات آسان‌تر خواهد بود.

یکی دیگر از نکات جذابی که در ویدیوی کالبدشکافی نلسون از گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ مشخص می‌شود، این است که محصول مورد بحث دو قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و خروجی Quad DAC را به‌صورت هم‌زمان ارائه می‌کند. این در حالی است که مدل‌های مختلف گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ فقط به از یکی قابلیت‌های مورد بحث مجهز شده‌اند و اینکه جی ۶ شما از کدام ویژگی بهره می‌برد، به کشوری که در آنجا زندگی می‌کنید بستگی دارد. با توجه به این موضوع کاربران آمریکایی می‌توانند امیدوار باشند که با خرید گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ از هر دو قابلیت نامبرده بهره‌مند شوند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ را تماشا کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات