محصولات لوکس ال‌ جی سیگنچر وارد بازار ایران شدند

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
ال‌جی و گلدیران طی مراسمی که در مرکز خرید چهارسو برگزار شد، ورود محصولات لوکس ال‌جی سیگنچر به بازار ایران را رسما آغاز کردند.
تبلیغات

در ابتدای مراسم دیوک سو آهان، مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس ایران، ورود محصولات ال‌جی سیگنچر به بازار ایران را یک اتفاق مهم و افتخارآمیز برای ال‌جی الکترونیکس دانست. وی از سری سیگنچر به‌عنوان امضاء منحصربه‌فرد ال‌جی یاد کرد و گفت: «امضاء به ما هویت می‌دهد و همه باید امضاء خود را بسازند و هویت خود را به دیگران نشان دهند؛ هویتی که در آن تصویری از فناوری‌ نوین و طراحی منحصر به‌فرد ال‌جی نشان داده می‌شود.»

مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس

محصولات سری سیگنچر به گونه‌ای مدرن طراحی شده‌اند و در آن‌ها با حذف المان‌های اضافه نه‌تنها طراحی زیبایی شکل گرفته، بلکه مصرف انرژی نیز بسیار بهینه شده است.

مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس ایران همچنین از موفقیت و استقبال مردمِ نقاط مختلف دنیا از محصولات ال‌جی سیگنچر گفت و به ده‌ها جایزه‌ی نوآوری که این محصولات کسب‌ کرده‌اند اشاره کرد.

در ادامه تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران، صحبت‌هایی در باره‌ی طراحی نوآورانه‌ی سری سیگنچر کرد و گفت: «این محصولات پیش از عرضه در بازارهای بزرگ و مهمی همچون ایتالیا، در بازار ایران عرضه شده است و این نشان از اهمیت بازار کشورمان برای ال‌جی و گلدیران دارد.» وی همچنین از خدمات ال‌جی به‌عنوان الگو نه‌تنها در ایران بلکه در خاورمیانه و فراتر از آن، در اروپا یاد کرد.

تنهایی مدیرعامل گلدیران

در ادامه علی‌رضا کریمی، مدیر بازاریابی شرکت گلدیران به معرفی محصولات سری سیگنچر پرداخت. وی مخاطب محصولات ال‌جی سیگنچر را علاقه‌مندان محصولات لوکس عنوان کرد و مأموریت محصولات این سری را پیشرو بودن و رهبری بازار در حوزه محصولات پریمیوم و سیطره هاله‌ای از برتری ال‌جی بر حیطه همه محصولات الکتریکی دانست.

ال‌جی در برند سیگنچر، دیدگاه مشتری‌محور را بیش از پیش در نظر گرفته است و به خواسته‌های مشتری توجه بیشتری دارد. محصولات ال‌جی سیگنچر در حوزه‌ای فعالیت می‌کنتد که حد نهایت تمایز و احساس رضایت مشتریان در آن مورد توجه است.

کریمی همچنین تعریفی را که ال‌جی از محصولات پریمیوم متصور است ارائه کرد: «محصولاتی که برتری ذاتی نسبت به دیگر محصولات دارند و این برتری از کارایی تا ساختار، امکانات، طراحی و جوهره‌ی مهندسی گسترش می‌یابد.»

تلویزیون ال‌جی سیگنچر

مهم‌ترین و شاید استراتژیک‌ترین محصول ال‌جی سیگنچر، تلویزیون‌های فوق‌العاده جذاب این برند است. ال‌جی که حالا به لطف فروش بسیار بالای تلویزیون‌های OLED و با پشت سر گذاشتن سونی، به برند اول تلویزیون در بخش تلویزیون‌های گران‌قیمت در دنیا تبدیل شده، قصد دارد با سری سیگنچر این جایگاه را تثبیت کند.

ال سیگنچر تلویزیون

تلویزیون‌های سری سیگنچر به لطف ضخامت بی‌نهایت باریک‌ که به ۲.۵ میلی‌متر می‌رسد می‌توانند مانند بخشی از دیوار منزل شما به شمار روند یا مانند کاغذ دیواری یا تابلو روی دیوار قرار گیرند. تلویزیون‌های سری W در سایزهای ۷۷ و ۶۷ اینچ وارد بازار ایران شده است.

ال‌جی که اولین تولیدکننده تلویزیون‌ خانگی OLED در دنیا است، تمام تلویزیون‌های سری سیگنچر خود را به پنل OLED مجهز کرده‌ است. در پنل‌های OLED برخلاف LED-ها، هر کدام از پیکسل‌ها به‌صورت مستقل نور ساتع می‌کنند (پیکسل‌های خود نورده) و همین عامل باعث باریک شدن تلویزیون و همچنین کنترل دقیق‌تر پنل روی هر نقطه از تصویر می‌شود و نهایتا کنتراست خارق‌العاده، مشکی عمیق و رنگ‌های زنده و جذاب خروجی داده می‌شود.  

استند این تلویزیون‌ها علاوه بر مدارهای الکترویکی مربوط به تلویزیون که از پنل به‌صورت کامل جدا شده‌اند، دارای یک ساندبار قدرتمند با صدای فراگیر است که مشتری را از خرید ساندبار بی‌نیاز می‌کند.

ال‌جی در تلویزیون‌های سری سیگنچر نه‌تنها بر طراحی تمرکز کرده است، بلکه کیفیت تصویر را نیز در بالاترین سطح ممکن ارائه کرده و این تلویزیون‌ها از فرمت‌های مختلف HDR نیز پشتیبانی می‌کنند. 

ماشین لباس‌شویی دوقلوی ال‌جی سیگنچر

مدیر بازاریابی گلدیران ادعا می‌کند که ال‌جی برند اول ماشین لباس‌شویی در دنیا است و چه از نظر حجم فروش و چه فناوری‌های مرتبط در رتبه‌ی یک دنیا قرار دارد. حال ال‌جی در برند سیگنچر خود با اضافه کردن یک بخش کوچک و مستقل به ماشین لباس‌شویی اصلی، تلاش می‌کند ماشین‌ لباس‌شویی خود را نه‌تنها از نظر طراحی بلکه از نظر کارایی از رقبا متمایز کند. این بخش کوچک برای شستن حجم کمتری از لباس‌ها و برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر دو بخش اصلی و مینی این ماشین لباس‌شویی می‌توانند مستقل از هم عمل کنند و حتی امکان جداسازی این دو بخش از یکدیگر وجود دارد.

ماشین لباسشویی Signature ال جی

ال‌جی فناوری‌های مختلف را برای تضمین بالاترین بازده‌ی ماشین لباس‌شویی امتحان کرده و در ال‌جی سیگنچر از سیستم Centum System بهره برده است که لرزش دستگاه را حذف کرده، صدای موتور را به پایین‌ترین سطح کاهش داده و مصرف انرژی را به بهینه‌ترین حالت رسانده است.

یخچال ال‌جی سیگنچر

کریمی مدیر بازاریابی گلدیران معتقد است که در شاخه یخچال‌ها، محصول باید خیلی خاص باشد تا بتواند حس پریمیوم را به کاربر منتقل کند.

یخچال LG Signature

در همین راستا در یخچال جدید ال‌جی فناوری به‌ کار گرفته شده است که با دو ضربه به شیشه می‌توانید داخل یخچال را بدون باز کردن درب آن، مشاهده کنید. همچنین سنسوری در پایین یخچال قرار دارد که وقتی پا در فاصله‌ی کمی از در یخچال قرار می‌گیرد، به‌صورت خودکار در باز می‌شود.

تصفیه هوای ال‌جی سیگنچر

محصول آخر سری سیگنچر، دستگاه تصفیه هوای ال‌جی سیگنچر است که از فیلترهای قدرتمند تا ۱ پیکومتر بهره می‌برد تا هیچ‌گونه گرد و غباری نتواند از دستگاه خارج شود. این دستگاه علاوه بر یونیزه کردن هوای محیط و از بین بردن غبار هوا، رطوبت لازم برای محیط را نیز ایجاد می‌کند. 

LG Washing Machine Signature

تمام محصولات سری سیگنچر ال‌جی از همین امروز در فروشگاه‌های معتبر ال‌جی به فروش می‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات