اپل تی وی 4K از دیدگاه وب‌سایت اپل

جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
اپل تی‌وی 4K، نخستین مدل از پخش‌کننده‌ی چند رسانه‌ای شرکت اپل است که قابلیت پخش محتوای 4K HDR را دارد. این دستگاه از تراشه‌ی A10X Fusion استفاده می‌کند.
تبلیغات

شرکت اپل هفته‌ی پیش و در جریان رونمایی از محصولات جدید خود، از نسل جدید اپل تی‌وی با پردازنده‌ی A10X Fusion و پشتیبانی از محتوای 4K HDR رونمایی کرد، در مطلب پیش رو، با ویژگی‌های این محصول از دیدگاه کوپرتینونشین‌ها آشنا خواهیم شد.

عصر محتوای 4K HDR در حال پخش

اپل تی‌وی 4K، همان‌طور که از نامش مشخص است، به شما امکان می‌دهد که فیلم‌ها و سریال‌ها را با کیفیت 4K HDR ببینید. این دستگاه، محتوا را از اپلیکیشن‌هایی مثل نتفلیکس، هولو و ESPN عرضه و بازی‌های ورزشی را به‌صورت زنده پخش می‌کند.

4K HDR؛ استاندارد جدید تصویری

رزولوشن 4K، دقتی چهار برابر HD دارد و تصویری شفاف‌تر را در اختیارتان قرار می‌دهد. فناوری HDR هم، رنگ‌های واقعی‌تر، جزئیات بیشتر و تصویری روشن‌تر را ارائه می‌دهد. از جدیدترین فیلم‌های بازار سینما گرفته تا سریال‌های محبوب‌تان، همه چیز با استاندارد 4K HDR، دوست‌داشتنی‌تر خواهد بود.

اپل تیوی 4K

مجموعه‌ای فوق‌العاده از عناوین 4K HDR

اپل تیوی 4K

سیری، فیلم‌های با کیفیت 4K HDR را برای من پیدا کن!

اپل سیری

اخبار و ورزش؛ پخش زنده

اپل تی‌وی 4K، محتوایی را که برای شما، بیش از همه اهمیت دارد، به‌صورت زنده پخش می‌کند؛ یعنی اخبار و ورزش. می‌توانید ورزش‌های مورد علاقه‌ی خود را از طریق برنامه‌های NBA و MLB ببینید و جدیدترین اخبار را از برنامه‌هایی مثل بلومبرگ، مشاهده کنید. با اپل تی‌وی جدید، دیدن برنامه‌های زنده، راحت‌تر از همیشه است.

اپل تیوی 4K

سیری، بازی بسکتبال تیم Warriors را پخش کن!

اپل سیری

اپلیکیشن Apple TV؛ تمام محتوای مورد نیاز در یکجا

اپلیکیشن اپل تی‌وی، بدون نیاز به تغییر برنامه‌ی در حال اجرا، به شما اجازه می‌دهد که در محتوای مربوط به ۶۰ سرویس پخش ویدئو، گشت و گذار کنید. می‌توانید فیلم‌ها، سریال‌ها و حتی پیشنهادهای دست‌چین شده‌ی اپل را ببینید. اپلیکیشن اپل تی‌وی، به‌صورت پیش‌فرض روی آیفون، آیپد و اپل تی‌وی وجود دارد و به‌صورت یکپارچه بین تمام آن‌ها کار می‌کند. اگر فیلمی را نیمه‌کاره در یکی از این دستگاه‌ها رها کنید، می‌توانید ادامه‌ی آن را در دستگاه دیگری ببینید.

اپل تیوی 4K

Watch Now

بخش Watch Now، سریال‌های محبوب‌تان را نشان می‌دهد. این بخش، گزینه‌ای به نام Up Next دارد که به شما اجازه می‌دهد، ادامه‌ی ویدئوهایی را که رها کرده‌اید، مشاهده کنید. در نهایت، بخش What to Watch، پیشنهادهای ویژه و دست‌چین شده‌ی اپل را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Library

تمام محتوایی که از iTunes خریداری کرده باشید در کنار فیلم‌های اجاره شده، در این بخش نشان داده می‌شود. اگر فیلمی را هم با هم کیفیت HD خریده باشید، به محض انتشار نسخه‌ی 4K HDR، به‌صورت رایگان و به کیفیت جدید، به‌روزرسانی می‌شود.

Store

بخش استور، بهترین مکان برای پیدا کردن سرویس‌های پخش ویدئو و محتوای آن‌ها محسوب می‌شود. می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها را در iTunes پیدا کنید.

Search

فیلم‌ها و سریال مورد نظرتان را با جستجوی عنوان یا حتی بازیگرشان، پیدا کنید. حتی می‌توانید از سیری هم برای پیدا کردن محتوای مورد نظرتان، کمک بگیرید.

اپل تیوی 4K

سیری، جدیدترین قسمت سریال بازی تخت و تاج را برای من پخش کن!

اپل سیری

اپلیکیشن اپل تی‌وی در آیفون و آیپد

اپلیکیشن اپل تی‌وی به‌صورت یکپارچه بین آیفون، آیپد و اپل تی‌وی اجرا می‌شود. این موضوع یعنی آخرین فعالیت‌تان در این اپلیکیشن، بین تمام دستگاه‌ها ثبت خواهد شد؛ پس اگر تماشای فیلم یا سریالی را در آیپد نیمه‌کاره رها کنید، می‌توانید ادامه‌ی آن را در آیفون خود ببینید.

اپل تیوی 4K

همیشه موردی جذاب در اپلیکیشن اپل تی‌وی برای تماشا وجود دارد. در این اپلیکیشن، تمام فیلم‌هایی را که از iTunes خریده باشید در کنار سرویس‌های عضو شده و دریایی از محتوای رایگان، یک جا نشان داده می‌شود. در کنار این‌ها، محتوای پیشنهادی اپل هم قرار دارد تا هیچ‌وقت دست خالی از آن خارج نشوید.

اپل تیوی 4K

درخواست از شما، اطاعت از سیری

دیگر لازم نیست برای پیدا کردن محتوای مورد نظرتان، تایپ کنید. کافی است از سیری در مورد یک فیلم، سریال، ژانر، بازیگر یا موسیقی مورد علاقه‌ی خود سوال کنید. حتی زمانی که نمی‌دانید دقیقا دنبال چه چیزی می‌گردید، سیری می‌تواند پیشنهادهای جالبی را ارائه دهد. برای مثال، کافی است از او بخواهید تا تمام فیلم‌های 4K HDR را به شما نشان دهد.

اپل تیوی 4K

سیری، بازی Minecraft را اجرا کن!

اپل سیری

عملکرد عالی، گرافیک عالی

تراشه‌ی A10X Fusion قدرت بیشتری را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد. تمام آن‌ها هم در فروشگاه App Store مخصوص اپل تی‌وی قرار دارد. در ضمن، با اضافه کردن لوازم جانبی مثل کنترلرهای مخصوص بازی یا هدفون، می‌تواند تجربه‌های جدیدی با اپل تی‌وی داشته باشید.

Sky

«اسکای» نام یک بازی ماجراجویی اجتماعی است که توسط شرکت thatgamecompany طراحی شده است. این شرکت، پیش از اسکای، بازی Journey را طراحی کرده بود که توانست جایزه‌ی BAFTA را دریافت کند. به دوستان خود ملحق شوید تا دنیای اسرارآمیز اسکای را کشف کنید.

اپل تیوی 4K

تصاویر، ویدئوها و موسیقی؛ همه در تلویزیون شما

تصاویر و ویدئوهای خود را از طریق سرویس iCloud روی نمایشگر بزرگ تلویزیون‌تان مشاهده کنید. سرویس اپل موزیک را به سینمای خانگی خود وصل کنید و به دوستان و خانواده‌ی خود هم اجازه دهید تا تصاویر و ویدئوهای خود را از طریق قابلیت AirPlay، به اشتراک بگذارند.

تصاویر و ویدئوها

بخش Memories، مجموعه‌ای از بهترین تصاویر و ویدئوهای شما می‌سازد تا به کمک اپل تی‌وی جدید، آن‌ها را در رزولوشن 4K ببینید. اگر هم تصاویر متحرکی با قابلیت Live Photo در آیفون بسازید، می‌توانید آن‌ها در نمایشگر بزرگ تلویزیون‌تان ببینید.

اپل موزیک

سرویس موسیقی اپل، دسترسی به ۴۰ میلیون ترانه را در اپل تی‌وی فراهم می‌کند. از این قابلیت می‌توانید برای پیدا کردن موسیقی جدید توسط خانواده و دوستان‌تان استفاده کنید.

اپل تیوی 4K

اپل تی‌وی 4K از ۲۴ شهریورماه، در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و با قیمت ۱۷۹ و ۱۹۹ دلار، وارد بازار خواهد شد.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات