اچ پی از دو لپ تاپ جدید الیت بوک رونمایی کرد

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اچ‌پی به‌تازگی از دو لپ‌تاپ تجاری رونمایی کرده است. این محصولات با طراحی باریک و مشخصات مناسب، بازار کسب و کار را هدف قرار داده‌اند.
تبلیغات

کمپانی اچ‌پی از دو لپ‌تاپ تجاری رونمایی کرد. این دو مدل از سری الیت‌بوک هستند و با نام‌های 1040 g4 و x360 1020 G2 روانه‌ی بازار خواهند شد. این دو مدل با استفاده از طراحی باریک و شیک و مشخصات مناسب، بازار محصولات تجاری را هدف قرار داده‌اند.

مدل x360 1020 G2 با استاندارد MIL-STD 810G برای مقاومت در برابر پرتاب و سقوط تست شده است. این محصول یک لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی با رزولوشن 1080p یا 4K است. این محصول، حداکثر از پردازنده‌ی 7600U با vPro، حافظه‌ی رم با ظرفیت ۱۶ گیگابایت و فرکانس کاری ۱۸۶۶ مگاهرتز و حافظه‌ی جانبی با ظرفیت ۱ ترابایت پشتیبانی می‌کند. باتری ۴۹.۲۸ وات ساعتی به کار گرفته‌شده، قادر به تأمین انرژی این محصول تا ۱۵ ساعت و نیم است.

HP EliteBook

مدل الیت‌بوک 1040 G4 یک محصول با قدرت بیشتر است که حداکثر از یک پردازنده‌ی Core i7-7820HQ از خانواده‌ی کبی‌ لیک استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ دارای سایز ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080P یا 2160P است و حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم به همراه یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD پشتیبانی می‌کند.

HP EliteBook

این محصولات در انتهای ماه جاری میلادی و با قیمت ۱۳۷۹ دلار برای مدل پایه در دسترس خواهند بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات