آپدیت جدید آیتونز، اپ استور iOS را از دسکتاپ حذف می‌کند

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل با به‌روزرسانی نسخه‌ی دسکتاپ آیتونز، امکان دسترسی به اپ استور iOS را از آن حذف کرد.
تبلیغات

اگرچه اپل شب گذشته، با معرفی سه محصول جدید از خانواده‌ی آیفون، مجموعه‌ی گوشی‌های هوشمند خود را گسترش داد، از سوی دیگر با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای آیتونز روی ویندوز و مک‌ او‌اس، یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار را حذف کرد؛ بدین ترتیب که با نصب نسخه‌ی ۱۲.۷ آیتونز، کاربران به اپ‌استور از طریق دسکتاپ دسترسی نخواهند داشت.

بر اساس آنچه در صفحه‌ی پشتیبانی اپل آمده، تمرکز روی موسیقی، فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، پادکست و کتاب‌های صوتی به مفهوم آن است که کاربران ناچار به استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر iOS خود برای مدیریت اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی آن‌ها هستند. علاوه‌بر تغییر یادشده، به‌روزرسانی جدید آیتونز، امکان همگام‌سازی با دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11 و به‌اشتراک‌گذاری موسیقی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران اپل میوزیک را فراهم می‌کند.

 تغییرات دیگر شامل اضافه‌ شدن محتوای iTunes U در بخش‌ پادکست‌ها، دانود مجدد رینگتون از طریق دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11 و جابه‌جا شدن ایستگاه‌های رادیویی به کتابخانه‌ی موسیقی است. اگرچه برخی از کاربران به مدیریت اپلیکیشن‌ها و رینگتون‌ها از طریق آیتونز عادت داشتند؛ اما حذف این قابلیت احتمالا بخشی از برنامه‌ی مورد انتظار اپل برای ساده‌سازی اپلیکیشن موسیقی‌اش محسوب می‌شود؛ اپلیکیشنی که اکنون به ابزاری سردرگم‌کننده و پیچیده بدل شده است.

البته چنانچه شما نیاز مبرمی برای بازگردانی رینگتون یا اپلیکیشن خاصی دارید که اکنون در دسترس نیست؛ طبق اعلام اپل، می‌توانید این کار از طریق اتصال دستگاه مورد نظر با کابل USB به کامپیوترتان انجام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات