پیش فروش جدید رنو ساندرو استپ وی؛ بروزرسانی: اعلام شرایط فروش

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گروه خودروسازی سایپا از آغاز مرحله جدید پیش‌فروش خودروی رنو ساندرو استپ وی از یکشنبه هفته آینده خبر داد.
تبلیغات

تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، ضمن اشاره به استقبال بی‌نظیر مشتریان از خودرو ساندرو استپ وی، اعلام کرد که گروه سایپا در راستای ایجاد رضایتمندی حداکثری و حمایت از مشتریان خود، بار دیگر طرح فروش اینترنتی خودروی پرطرفدار رنو ساندرو استپ وی را هم‌زمان با شروع فصل پاییز آغاز خواهد کرد.

وی در این زمینه اذعان داشت:

یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال چشمگیر از این خودرو، کیفیت بالای محصولات شرکت پارس‌خودرو نسبت به سایر خودروهای موجود داخلی است. از طرف دیگر خدمات پس از فروش مناسب و انجام به‌موقع تعهدات از سوی گروه سایپا، منجر به تقاضای بالای این خودرو طی ماه‌های گذشته شده و همچنان بازار تشنه‌ی این خودروی باکیفیت است. از این‌رو و با هماهنگی‌های انجام‌شده تلاش کرده‌ایم تا تیراژ این خودرو را افزایش دهیم و نیاز بازار را تأمین کنیم.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام این خبر که مرحله جدید پیش‌فروش خودروی رنو ساندرو استپ وی هم‌زمان با شروع فصل پاییز اجرایی خواهد شد، اظهار داشت:

از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام این خودرو به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خودروی مد نظر خود اقدام کنند. موعد تحویل خودروی ساندرو در این مرحله از فروش آذر و دی‌ماه سال جاری بوده و با هدف ایجاد شرایط عادلانه و دسترسی مصرف‌کنندگان واقعی به این خودرو، محدودیت کد ملی را در این مرحله از پیش‌فروش لحاظ کرده‌ایم. بدین ترتیب تنها کسانی قادر به ثبت‌نام خودرو خواهند بود که تا پیش از این اقدام به خرید ساندرو استپ‌وی از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا نکرده باشند.
رنو ساندرو / renault sandro

تقی‌زاده ضمن اشاره به مشکلات تکراری سایت فروش اینترنتی به‌واسطه درخواست بالا در زمان شروع طرح‌های پیش‌فروش خودرو، از افزایش سرعت عملیات ثبت‌ نام و رفع مشکلات قبلی سیستم خبر داد و ابراز امیدواری کرد که از این پس مشکلات پیش‌آمده در گذشته تکرار نشود و هم‌وطنان به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن قادر به ثبت نام خودروی مد نظر خود باشند. وی در پایان از مشتریان درخواست کرد به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو و دفاتر ثبت‌ نام غیر مجاز، تنها از طریق سامانه اینترنتی شرکت سایپا نسبت به خرید و ثبت‌ نام خودرو اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام رنو ساندرو استپ‌وی، از روز یکشنبه مورخ ۲۶ شهریورماه رأس ساعت ۱۱ صبح با مراجعه به سایت رسمی فروش محصولات سایپا به نشانی http://saipa.iranecar.com/، اقدام به ثبت‌ نام کنند.

بروزرسانی:

شرایط پیش‌فروش خودروی رنو ساندرو استپ وی از سوی سایپا به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور ابلاغ شد. بر این اساس، طرح پیش‌فروش پاییزه خودروی ساندرو تنها از طریق سامانه اینترنتی این شرکت امکان‌پذیر است و متناسب با زمان تحویل خودرو، مبلغ پیش‌پرداخت متفاوت خواهد بود. جدول شرایط فروش این خودرو را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

خودرو

مبلغ پیش‌پرداخت (تومان)

سود مشارکت سالانه

سود انصراف سالانه

زمان تحویل

ساندرو استپ‌ وی (AT)

۲۷,۰۰۰,۰۰۰

۱۵ ٪

۱۲ ٪

آذر و دی ۹۶

ساندرو استپ‌ وی (MT)

۲۴,۰۰۰,۰۰۰

خاطرنشان می‌شود که مابقی مبلغ خودرو در زمان تحویل و متناسب با قیمت روز آن محاسبه و از خریدار دریافت خواهد شد. همچنین هر کد ملی تنها اجازه ثبت‌ نام یک دستگاه خودرو دارد و افرادی که پیش از این موفق به خرید این خودرو شده‌اند؛ اجازه ثبت‌ نام نخواهند داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات