همکاری ریزر با سایبرپاورپی‌سی برای ساخت کامپیوتر رومیزی

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ریزر برای ساخت کامپیوتر رومیزی با شرکت سایبرپاورپی‌سی همکاری می‌کند. اگر دوست دارید کامپیوتر رومیزی شما مزین به لوگوی ریزر باشد، باید تا ماه اکتبر منتظر بمانید.
تبلیغات

کمپانی ریزر برای ساخت کامپیوترهای رومیزی با شرکت سایبرپاورپی‌سی همکاری می‌کند. اگر خواهان درخشش لوگوی سبز این شرکت روی کیس خود هستید؛ این همکاری باعث تحقق رؤیاهای شما خواهد شد. هر دو شرکت برای تولید «کیس جدید طراحی‌شده توسط ریزر» با سیستم نورپردازی کروما و قبلیت سفارشی‌سازی سایبرپاورپی‌سی دست به کار شده‌اند.

این کیس نسبتا یک دست است و در واقع یک نسخه‌ی سفارشی از مدل P400 شرکت سایبرپاور‌پی‌سی با رنگ مشکی و لوگوی سبز ریزر محسوب می‌شود. همان‌طور که از یک کامپیوتر گیمینگ انتظار می‌رود، پوشش کناری کیس برای تماشای تجهیزات و نورپردازی داخلی آن به‌صورت شیشه‌ای طراحی‌ شده است. برای طرفداران سیستم نورپردازی کروما، کیس به‌گونه‌ای طراحی‌ شده است که بتوان از کیت توسعه‌ی کروما در آن استفاده و افکت‌های نورپردازی جدید و دلخواه را با استفاده از این کیت سخت‌افزاری به محیط داخلی کیس اِعمال کرد.

به‌طور حتم خریداران اصلی این محصول، طرفداران برند ریزر خواهند بود؛ با این وجود ترکیب رنگ این کیس جدید ممکن است برای برخی از کاربران چشم‌نوازتر از طرح اصلی آن باشد. ریزر و سایبرپاورپی‌سی اعلام کرده‌اند که در ماه اکتبر سال جاری، این محصول با کیس جدید توسط سایت رسمی سایبرپاورپی‌سی قابل سفارش خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات