زمان عرضه گلکسی نوت 8 فاش شد

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در کنار شایعات و خبرهای مختلف مرتبط با گلکسی نوت ۸، حالا گفته می‌شود این محصول از تاریخ ۲۴ شهریور به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ در تاریخ ۲۳ آگوست (یک شهریور) طی مراسمی اختصاصی از نسل جدید فبلت هوشمند خود یعنی گلکسی نوت ۸ رسما رونمایی خواهد کرد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که به برنامه‌ی سامسونگ برای عرضه‌ی این محصول به بازار اشاره دارد.

در این گزارش اعلام شده است که شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی نوت ۸ را از ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به بازار عرضه کند. همچنین اشاره شده است که مدت‌زمان دوره‌ی پیش‌ سفارش این فبلت، کمتر از دوره‌ی پیش‌فروش گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۸ خواهد بود.

علاقه‌مندان به خرید گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ در کشور کره‌ی جنوبی، می‌توانند این محصول را از یکم سپتامبر تا ۱۰ سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۱۹ شهریور) پیش‌خرید کنند؛ بدین ترتیب دوره‌ی پیش سفارش این دستگاه نسبت به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس یک روز کمتر در نظر گرفته شده است.

سامسونگ توانست یک رکورد در تعداد سفارشات پیش‌خرید ثبت‌شده برای گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ ثبت کند. این‌ کمپانی موفق شد در مدت دوره‌ی پیش‌خرید گوشی یادشده، تعداد یک میلیون سفارش برای این دستگاه در کره‌ی جنوبی ثبت کند. حال باید دید که آیا گلکسی نوت ۸ موفق به شکستن این رکورد خواهد شد یا خیر.

از آنجا که حالا دو سال از زمان عرضه‌ی آخرین گوشی سری گلکسی نوت به بازار می‌گذرد، انتظار می‌رود که اپراتورهای کره‌‌ی جنوبی با تقاضای بالایی برای گلکسی نوت ۸ مواجه شوند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، پرچم‌دار سال گذشته‌ی سری نوت یعنی گلکسی نوت ۷ به دلیل مشکلات مربوط به باتری به‌طور کامل از بازار جمع‌آوری شد.

بنا به گزارش یادشده، فعال‌سازی پیش سفارش‌ها در کره‌ی جنوبی از تاریخ ۱۱ سپتامبر آغاز خواهد شد و تا ۱۴ سپتامبر نیز ادامه خواهد داشت. با توجه به این موضوع، دوره‌ی پیش فعال‌سازی در نظر گرفته‌شده برای گلکسی نوت ۸ نسبت به گوشی گلکسی اس ۸ یک روز بیشتر است. این اقدام به سامسونگ کمک خواهد کرد تا نگرانی مشتریان بابت تأخیر در فعال‌سازی سفارشات را کاهش دهد؛ زیرا معمولا بین تقاضاهای ثبت‌شده برای برخی رنگ‌های گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و تولید این مدل‌ها کمی فاصله ایجاد خواهد شد.

سامسونگ عرضه‌ی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ را از تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) رسما آغاز خواهد کرد. مشتریانی که قصد پیش سفارش این محصول را ندارند، می‌توانند پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها را پس از تاریخ یادشده خریداری کنند. به احتمال زیاد سامسونگ همین برنامه‌ را برای عرضه‌ی نوت ۸ در سایر بازارها در پیش خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات